zoals de titel al zegt ben ik erg benieuwd wat meiden verdienen als je in de zorg werkt, bij een contract van 20 uur per week of 24 uur per week Bedankt!
Hoi, Deze vraag kan niemand beantwoorden. Want er zijn zoveel verschillende functies in de zorg dat je niets kan vergelijken. Als je wilt weten of jij een reëel salaris krijgt. Is het waarschijnlijk handiger om te om schrijven wat jouw functie is (met taken) en wat de inschaling is die hierbij hoort. Wil je weten wat je overhoudt wanneer je minder gaat werken, daar kan personeelszaken van jouw bedrijf je wel mee helpen. Succes PS: ik werk ook in de zorg maar mijn inschaling is FWG 70 en ik denk niet dat je dat bedoelt
Ik werk in de zorg maar ik zou het je niet kunnen vertellen want ik werk 32 uur. Kun je niet naar de salarisadministratie of je manager gaan om dit uit te laten rekenen?
Ik werk ook als Vz-IG in een verpleeghuis en ik werk 18 uur.. Ik verdien ongeveer 900 euro in schaal 35 in functiejaar 3... Dit is netto incl ORT, ik werk alleen geen nachtdiensten omdat wij vaste nachtdiensten hebben. Heb je hier wat aan?
@ sm591: mag ik vragen in welke functie jij zit? Hoorde laatst van mijn baas dat hij in schaal 50 zit, dus ben toch wel heel benieuwd wat je moet doen om in schaal 70 te zitten. (zit zelf in schaal 40 )
http://www.loonwijzer.nl/main/brutonetto Hier kun je verschillende cao's selecteren. Een pagina verder moet je dan opgeven wat nu je bruto-salaris is en dan kun je een percentage opgeven, zodat je het salaris voor parttime kan laten berekenen.