Vorige week donderdag had ik onverwachts 2 positieve zwangerschapstesten in handen, KV en CB digital 1-2 weken. Heel pril nog. Voor mijn NOD en ook na de testen heb ik geen enkel zwangerschapssymptoom gehad. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje had ik voor NOD al krampen en gevoelige borsten. Nu echt helemaal niets, geen krampen, geen gevoelige borsten, niet moe. Het is dat ik de positieve zwangerschapstesten in handen had anders zou ik het niet geloven. Ik ben voorzichtig blij alleen maakt het me toch ook een beetje onzeker. Heeft iemand ook echt geen enkel symptoom gehad waarbij de zwangerschap toch goed is gegaan? Bedankt voor jullie reacties.
Hoi @blanqu1ta Hier hetzelfde. Ook twee positieve zwangerschapstesten (nog) geen symptomen. Maar de testen spreken de waarheid toch? Je kunt de komende dagen af en toe nog eens testen en als hij positief blijft dan is het volgens mij oké. En ik hoop stiekem dat ik ook geen zwangerschapssymptomen ga krijgen Haha! De vorige keer erg misselijk geweest en dat zou ik heel graag eens overslaan.
hi @Elisabetta, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe raar het misschien klinkt, ik ben blij om te horen dat er meerdere zijn die (nog) geen symptomen hebben De testen spreken inderdaad de waarheid Ik denk dat ik eind van deze week nog een testje doe. En wat je zegt, een zwangerschap zonder symptomen is ook wel fijn (vooral de misselijkheid en bandenpijn). Wanneer heb je de eerste echo?
Hoi @blanqu1ta, snap dat je er onzeker van wordt hoor. Dat heb ik ook wel. Ik denk dat ik pas echt helemaal geloof en besef als ik die kleine op een echo zie of als ik weer heel erg misselijk ben. Ik moet de verloskundige nog bellen, dus weet nog niet wanneer ik de eerste echo heb. Ik denk rond een week of 8 of 9. Jij dan? Hoeveel weken ben jij nu?
Ik heb ook bijna geen zwangerschapssymptomen. Nu 6.1 weken. Gek is dat hè. Bij mijn vorige zwangerschap had ik wel al misselijkheid en zere borsten.
Hi @Elisabetta, Ik heb precies hetzelfde, geloof het ook pas als ik de kleine op de echo zie. Ik ben echt heel pril zwanger, 4 weken 5 dagen. 22 mei heb ik afspraak bij de gynaecoloog. Heb 1 eierstok en loop daarom onder controle. Bij zwangerschap van m'n dochter ook bij de gynaecoloog.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ja blijft inderdaad gek om zwanger te zijn en nog geen zwangerschapssymptomen te hebben. Gelukkig zijn we toch niet de enige en kan het dus wel. Nu maar allemaal genieten voordat we straks hele dagen boven de wc hangen
Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik ben inmiddels 24 weken zwanger en heb me tot nu toe prima gevoeld! Naast eerder vermoeid zijn soms, totaal geen symptomen gehad! Vanaf week 19 zo nu en dan wat last van mijn bekken. Maar niet erg pijnlijk. Ik was in het begin door het ontbreken van klachten ook erg onzeker. Maar na elke (goede) echo werd die onzekerheid minder! Geniet ervan om lekker klachteloos te zijn, het komt vast goed!
Gefeliciteerd! Zo begon het bij mij ook had nergens last van. Rond de 6 weken veranderde dat. Dus het kan nog alle kanten op...
Gefeliciteerd! Geen symptomen hoeft niks te betekenen. Met de zwangerschap van mijn zoontje ook in het begin nul symptomen gehad. Pas echt veeeel verder in de zwangerschap wat kwaaltjes, maar veel erger dan maagzuur werd het niet En hij is ondertussen 2 en ligt heerlijk in zijn bedje te knorren op dit moment. Het kan dus echt goed komen zonder kwaaltjes of symptomen
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En geloof me, je hoeft echt niet onzeker te zijn omdat je geen kwaaltjes/symptomen hebt. Elke zwangerschap is anders. Ook bij dezelfde vrouw. Kwaaltjes & symptomen zeggen eigenlijk niets. Mijn advies is, geniet van je kwaaltjesvrije zwangerschap (of voor hoelang deze kwaaltjesvrij blijft). Ik zag er altijd heel erg tegen op als ik zwanger zou zijn, om dan hondsberoerd te zijn, om elke ochtend of meerdere keren per dag te moeten overgeven. Op gevoelige borsten & moe na ben ik tot ongeveer week 18 kwaaltjesvrij gebleven. Toen kwam alle shit!
Proficiat met de zwangerschap! Hier ook de eerste weken niets van kwaaltjes wat me toch wel wat onzeker maakte. Was dan ook heel blij met een goede echo Vanaf een week of 8 wel een paar keer boven de wcpot gehangen maar eigenlijk ook vooral als ik 's morgens te lang wachtte met iets te eten... Buiten slecht slapen en daardoor erg moe zijn, zijn er tot nu toe ook geen kwaaltjes bijgekomen
Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!! Superfijn dat je amper last hebt gehad van symptomen, wie weet dat het hier ook een zwangerschap wordt zonder al te veel klachten Geniet van je zwangerschap! Hier wachten we rustig af op de eerste echo over aantal weken
Dank je wel voor je reactie!! Ik moet er nog steeds aan 'wennen' dat deze zwangerschap tot nu toe (ook al is het nog zo pril) al heel anders is dan bij mijn dochtertje Zo zie je maar dat toch elke zwangerschap anders is. We wachten het rustig af, voel me tot nu toe top
Jij ook gefeliciteerd!! Het valt me op dat er toch nog vrij veel vrouwen zijn die niet of nauwelijks last hebben van symptomen, toch wel fijn om te horen Worden misschien toch meestal de 'klachten' gedeeld ipv. geen klachten hihi. Tot nu toe voel ik me goed dus 'hoop'dat het zo blijft Wat vervelend dat je na week 18 last kreeg van klachten, gaat het nu beter? De laatste paar weken voor je. Geniet ervan!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! De eerste echo zal mij denk ik ook wat gerust stellen, gelukkig voel ik mij tot nu toe goed en maak me er niet al te druk om. Klachtvrij (voor zolang het duurt) is ook wel fijn Het voelt nog wel onwerkelijk, elke ochtend dat ik wakker wordt denk ik "oh ja, ik ben zwanger!" hihi Geniet van je zwangerschap!
op het moment is de misselijkheid een heel stuk afgezakt en de moeheid ook. Wel erg veel last van acne op mijn rug en de laatste week hoofdpijn, maar hoofdpijn was ik voor mijn zwangerschap al mee bekend alleen mocht ik dan medicatie innemen die ik nu niet meer mag.. alles voor het goede doel!! Hoe gaat het nu met jou?
Dankjewel. Ik dacht ook altijd, nou dat word dagen lang overgeven enzo.. Dat beeld had ik er helemaal bij.. Dat je echt ziek zwak en misselijk zou zijn (nou zijn sommige meiden dat ook, erg vervelend voor ze natuurlijk) ik denk dat we allemaal, teveel vast houden aan die ochtend misselijkheid enzo en aan ziek zwak en misselijk zijn. Waardoor veel meiden misschien helaas erg onzeker worden. Ik hoop dat je je goed blijft voelen. Wat betreft mijn kwaaltjes en pijntjes, zoals ik ze noem... Helaas, ik wou dat het beter ging. Maar dit mag tot nu toe nog niet zo zijn.. Mijn heupen, bekken, onderrug. Daarnaast helaas vaak en veel harde buiken (zeer zeker niet prettig!) Hoop dat het beter word.
Wat fijn dat de misselijkheid en moeheid een stuk minder zijn, dan voel je je tenminste wat energieker. Hier gaat alles tot nu toe nog goed, geen last van symptomen. Enkel iets vermoeider maar niet echt noemenswaardig. Vandaag 5 wkn en 5dgn zwanger, nog pril