ik ben nu 11 weken zwanger van ons 2e kindje.. Ik voel me zo machteloos, misselijk, en heel moe!! Kan nog niet de trap oplopen of ik begin al weer super misselijk te worden en nijging tot overgeven (ook wel is echt spugen) hoop zo dat dit met 12 wkn weg is, want voel me echt schuldig.. kan niet eens met me andere zoon spelen (4jr) omdat ik dan weer misselijk wordt... of het huishouden bijhouden erg zwaar momenteel.. hebben jullie hier ook last van? Ik had dit bij mijn 1e zwangerschap niet trouwens!
Ja had ik ook tot week 14. En ook nog 3 kinderen. Was echt overleven inderdaad. Schuldig voelen hoeft niet toch? En je 4 jarige kun je misschien wel uitleggen waarom je je zo voelt. Sterkte en ik hoop dat het snel overgaat!
Hij begrijpt het idd ook, maar vraagt ook mama ga je mee spelen.. en helaas zegt mama dan steeds nee.... Sinds deze week weer school na 2 wkn vakantie gelukkig haha! hopelijk over 2 weken dat ik me beter voel! Het is idd echt overleven.. maar we krijgen er iets moois voor terug!
Ik was deze tweede zwangerschap ook kotsmisselijk (eerste nergens last van!) en voelde me verschrikkelijk schuldig richting mijn zoontje van 3. Maar het is even niet anders en hou je voor dat het maar tijdelijk is. Straks kun je weer volop met je kleintje spelen. Huishouden bleef ook maar even liggen of pakte mijn man op. Hier hield de misselijkheid aan tot week 16 helaas, maar ik hoop dat jij er eerder vanaf bent.
Jaa mijn man ook, maar werkt ook veel.. dus blijf het liggen. Komt ook wel weer. Ik hoop dat ik over enkele weken kan genieten en weer kan spelen idd!
Sterkte meid! Bij mijn eerste zwangerschap had ik het tot 12 weken en toen was het ineens over. Bij deze zwangerschap was ik kotsmisselijk en hield niks binnen tot ruim 20 weken. Ik hoop dat het gauw overgaat bij jou!
Oo wat een hell! Ik hoop toch dat het over enkele weken beter gaat.. is echt vermoeiend! Dankjewel!! Hoever ben je nu?
Wat vervelend Mij helpt een pilletje Suprimal heel goed. Is een middel tegen wagenziekte en kun je zonder recept kopen. Ik neem in de ochtend 1 pilletje en ik ben vervolgens de hele dag niet misselijk meer (wel weinig eetlust en hondsmoe,maar dat is te doen). Sterkte voor jou! Hoop echt dat het gauw over is.
Jaa echt heel vervelend, elke dag hoop ik zal het weggaan, maar helaas.. ik heb van de huisarts medicijnen gekregen: emesafene.. Maar helaas blijf zo.. dus nu week stoppen of het zo blijft.. ik zal is dat pilletje wat jij hebt proberen, dat is neem ik aan niet schadelijk ofzo? Hoever ben jij nu? Bedankt voor je bericht! Succes ermee!