5,5 week zwanger en menstruatiepijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tweety01, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweety01

Tweety01 Actief lid

4 mei 2016
    154
    14
    18
    Hallo meiden,

Ik ben ongeveer 5,5 weken zwanger en heb sinds gisteren menstruatiepijn. Ook had ik heel licht bruinverlies alleen bij afvegen. Vandaag nog geen bruinverlies o.i.d gehad maar de buikpijn blijft. Is er iemand die deze symptonen herkent en waarbij de zwangerschap wel goed is gegaan. Ik lees ook wel dat het de baarmoeder kan zijn die groeit...

Gezien mijn historie vrees ik alweer het ergste en heb 'pas' volgende week een vroege echo.

Graag hoor ik jullie verhalen.

2. Hel1

Hel1 Lid

26 apr 2017
    18
    0
    1
    Vrouw
    Hoi Tweety01,

Ik had dit tijdens mijn zwangerschap ook. Het was zelfs zo dat ik dit regelmatig had tijdens de 9 maanden. Ben er zelfs 2 keer mee naar de gynaecoloog geweest, omdat ik zo ongerust was. Bij mij bleek het helemaal geen probleem te zijn. Moest wel magnesium bijnemen...
    Hopelijk gaat het ook bij jou helemaal goed! Ik duim alvast!

3. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Ik had ook menstruatiepijn, wel milder dan normaal. Heb je echt krampen?
    Mildere menstruatiepijn en wat bruinverlies kunnen er bij horen! Zolang dit niet overslaat in krampen of echt rood bloed zou ik me niet super veel zorgen maken.. hoewel dat natuurlijk best moeilijk is om niet te doen.

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik had ook een menstruatie gevoel. De vk gaf aan dat dit normaal was. Zelf alleen niet echt bloed verloren (1x een veeg). Ook daar hoor je verschillende verhalen over.

Succes!

5. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Ik duim zo voor je

6. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Ik had het ook hoor, voelde precies hetzelfde. Schijnt erbij te horen en alles bleek goed te zijn bij mij. Ben bijna 20 weken zwanger nu en ook nu heb ik weer een periode van krampen. De gynaecoloog geeft aan dat het de baarmoeder is die oprekt.

7. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik heb dit in het begin van mijn zwangerschap ook gehad. Precies menstruatie pijn. Heb hierom mijn vk toen gebeld (ik was al wel ietsje verder dan 5 weken ik dacht zo rond de 12) Ze vertelde dat menstruatie pijn erbij hoorde.

8. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hier ook de hele tijd een zeurend menstruatiegevoel in mijn onderbuik en rug, niet echt kramp, maar gewoon zeurgevoel... Hoort erbij helaas, maar je wordt er echt nerveus van...

Deel Deze Pagina