Pril zwanger en gestresseert

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Helena1234, 28 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    O wat spannend! Een vriendin van me had dit ook en dat bleek een vanishing twin. Hoop op een goede echo voor je!!!!
     
  2. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Bah wat naar dat bloedverlies. Maar er zijn meer meiden die dit in het begin hebben en hoeft niet altijd slecht nieuws te betekenen.
    Je bent dus voor een echo geweest? Dan zou ik me voor nu daar aan vast houden. Die zag er goed uit. Je hcg stijgt volgens mij mooi, dat is ook positief. Het blijft 50/50 bij bloedverlies, maar de echo en hcgwaarde zijn voor nu positief. Hopelijk blijft het bloed nu weg en heb je maandag een mooie echo met kloppend hartje!
     
  3. Helena1234

    28 nov 2018
    14
    1
    3
    Vrouw
    Bloed is voorlopig weg ja maar heb soms echt lichte menstruatiekrampen.. en dan loop ik naar het toilet en niets... zo frustrerend allemaal . Ja op de echo was een vruchtzakje met embryo te zien voor een kloppend hartje was het te vroeg.
     
  4. Helena1234

    28 nov 2018
    14
    1
    3
    Vrouw
    Wat is dat juist? Had zij ook menstruatiekrampen ?
     
  5. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Die krampjes horen er ook weer bij. Zolang je geen hevige krampen met bloedverlies krijgt.
    De eerste weken zijn nu eenmaal super spannend en met bloedverlies erbij al helemaal!
    Ik duim voor je! Sterkte!
     
  6. Helena1234

    28 nov 2018
    14
    1
    3
    Vrouw
    Ben het helaas kwijt... terug hevig bloedverlies en krampen nu zou vrijdag 6 weken geweest zijn . We waren zo blij na 3 ivf pogingen eindelijk zwanger en dan nemen ze het terug af
     
  7. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Ja en die heb ik ook. Je baarmoeder rekt op. Dat voel je.
     
  8. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Ah wat vreselijk verdrietig! Dikke knuffel!
     
  9. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ach meis, wat ontzettend verdrietig :( Dit wens je niemand toe! Sterkte en een dikke digi knuffel!
     
  10. Helena1234

    28 nov 2018
    14
    1
    3
    Vrouw
    Heel raar allemaal gisteren veel bloed en stolsels verloren met buikkrampen ben naar de spoed gegaan en ons kindje zit nog altijd op zijn plaats er was een vruchtzakje te zien met de eidooier nog geen embryo omdat ik nog maar 5 weken ben en dus nog te klein is . Ze zagen ook nog geen tekenen van loslating.. zo raar . Dus nu moet ik rusten en afwachten tot maandag en dan terug gaan. Ik heb altijd een dag bloed dan niks dan nog een dag bloed dan krampen enzo enzo enzo . Het is een speciaal kindje nog iemand die dit heeft meegemaakt ?
     
  11. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113

    Wat wat een pittige dagen zo!

    Ik hoop dat je maandag kan zien dat het is gegroeid! Sterkte en succes dit weekend
     
  12. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Wat spannend! Wel goed nieuws lijkt me. Hopelijk maandag een kloppend hartje!
     
  13. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Hoi Helena,
    Weet je al meer?
     
  14. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Jeetje wat spannend, ben benieuwd vandaag! Sterkte en succes met de echo!
     
  15. Helena1234

    28 nov 2018
    14
    1
    3
    Vrouw
    Ja hoor we hebben het hartje gehoord en gezien, mijn hcg waarde en progesteron was ook gestegen dus alles gaat echt goed ondanks bloedverlies en menstruatiekrampen . Ben vandaag 6 weken ❤️Ben echt blij nu
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  16. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Wat fijn! Gefeliciteerd, hopelijk kunnen jullie nu genieten
     
  17. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!!!
     
  18. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.825
    14.155
    113
    Gefeliciteerd! Was wel even enorm spannend pfffff. Blij dat je hartje hebt mogen zien en horen en dat alles netjes oploopt.

    Ik heb t in verhouding maar makkelijk, geen vervelende ervaringen gehad, maar ook ik zit geregeld te stressen hoor en inderdaad vooral in de nachten.

    Mindfullness, ontspanningtechnieken , ademhalingsoefeningen etc wordt ik heel erg misselijk van krijg zo'n gevoel op een draaischijf te zitten dan.

    Bakkie thee, bejeweld zen maar weer op, kleuren voor volwassenen, bulletjournal of dan maar weer haken (simpele dingen, recht toe recht aan en vooral niet hoeven tellen).

    Vorige zwangerschap heb ik leren haken, ben nu begonnen met breien snap er geen bal van haal recht en averecht door elkaar maar goed, uithalen en opnieuw. Je bent in elk geval even met iets anders bezig. Heb mn zinnen ook weer gezet op een of ander patroon wat godsonmogelijk is dus over twee weken heb ik t weer helemaal gehad en pak ik weer een haaknaald vermoed ik zo.

    Haken is dan wel aanzienlijk makkelijker dan twee van die pennen onder controle proberen te houden en pinterest staat vol ideeën en beginners uitleg voor zowel haken als breien.
     

Deel Deze Pagina