Lage buik...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Janneke21, Jan 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik voel mn beeb nog veel bewegen en regelmatig schoppen..

Maar sinds vanochtend ligt mijn buik opvallend laag...
    Nu ik zit hangt ie echt op mn benen en dat heb ik nog nooit zo gehad...

Indalen gebeurt toch vooral vanbinnen?

Ook voel ik hem beneden 'rommelen', paar weken terug lag hij nog met zn hoofdje naar boven. Geen idee hoe die nu ligt want zn schoppen voel ik juist al een aantal dagen in de buurt van mn navel. Maar zn hele lijfje lijkt nog lager te liggen.

Het lijkt alsof ie zich heel klein aan het maken is ofzo?

Ook lijkt het onderin te 'borrelen'...

Komen deze dingen iemand bekend voor? Ik maak me nog niet zorgen ofzo, maar het voelt gewoon wat gek :S

2. Macdee

Macdee Bekend lid

Mar 23, 2008
    755
    1
    0
    Hoi,

Dat onderin borrelen komt mij niet zo bekend voor, maar bij mij zag mijn buik er ook van de één op de andere dag er anders uit.
    Ongeveer 2 weken geleden, meende ik dat mijn buik een stuk lager zat en het voelde ook allemaal anders aan.
    Diezelfde dag kreeg ik opmerkingen uit mijn omgeving die ook vonden dat mijn buik lager zat (en ik was er niet eens zelf over begonnen).

Dus dat kan in ieder geval wel.

3. prinsesje

prinsesje Lid

Jul 1, 2008
    48
    0
    0
    doktersassistente
    lexmond
    Ik had het rond dezelfde tijd.
    Waarschijnlijk ligt het kindje al met het hoofdje naar beneden.
    Bij mij is dat in ieder geval zo.
    Het kindje ligt al in de goede positie en ze verwacht niet dat het nog terug draait.
    Geen stuitligging dus.
    misschien is het bij jou ook dit geval.

gr

4. Mijn buik hangt ook sinds kort lager, maar niet sinds de baby omgedraaid is, dat was al eerder zo.

Ook is de baby nog niet ingedaald, wel een heel klein beetje geloof ik.

Qua gevoel onderin, lijkt het alsof ik de handjes voel in mijn liezen, heel vervelend soms.

5. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Mijn buik was plots gezakt en bleek dat ze al helemaal was ingedaald!

6. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    mijn vriendin heeft dit ook gehad vanaf 30 weken pas met 42 weken is ze bevallen

en was rond de 30 weken ook ingedaald

7. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

Dec 13, 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik voel hem dus ook de hele tijd in mn liezen. Ech een heel vreemd gevoel is dat.

8. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Nou ondertussen zittie nog steeds laag hoor...
    Ik voel hem niet echt meer schoppen, ruimtegebrek denk ik, maar hij draait vooral ter hoogte van mn navel. Daarboven voel ik bijna niets meer? Onderaan voel ik af en toe wel bewegingen, maar niet echt heel duidelijk wat het precies is :) En ik zie regelmatig een voetje/handje en ruggetje tegen mn buik aan staan.

Mijn buik hangt ook echt nog lager. Maar goed, dinsdag naar de VK en volgens mij gaat ze vanaf nu wat meer aandacht besteding aan de ligging van de baby enzo, dus ik laat nog wel even weten of de beeb inderdaad toch iets is ingedaald of iets dergelijks..

9. oumdjoedjoe

Jan 19, 2009
    10
    0
    0
    amsterdam
    mijn buik hangt ook ineens lager sinds 34 a 35 weken, ik kan mijn jas weer dichtknopen de eerste twee knopen, voorheen kon er maar 1 dicht.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Had ik ook, het verschil tussen 36 en 37 weken was ernorm, fotos staan in mn album, ineens veel lager.

Share This Page