Hoi, Hier ook dat probleem nu van de verloskundige de tip gekregen colon clean je kunt het mengen met je drinken of in een schaaltje yoghurt werkt goed ! Wel moet je er veel bij drinken min 1 1/2 liter maar dat moet je sowieso zo veel succes
Ik heb er veel te lang mee rond gelopen. Ook vanaf week 5 ofzo helemaal potdicht. Buikpijn kreeg ik er van! Uiteindelijk ben ik naar de HA geweest, want alle huismiddeltjes hielpen hier voor geen meter! Toen heb ik lactulose gekregen (heel vies, maar opgelost in ranja goed weg te krijgen), en binnen een week kon ik weer naar t toilet, en na 2 weken gestopt met t drankje. Nu loopt t weer op rolletjes! Nooit geweten hoe fijn iedere dag poepen is, tot je een week of 2 niet meer kan!
ik kreeg van de gynaecoloog mangetop zakjes die ik moest oplossen in water, het is eigenlijk gewoon magnesium. Ik heb al jaren last van mijn spijsvertering zelfs al onderzoeken voor gehad, mijn darmen beginnen niet sneller te werken als ik gegeten heb terwijl dat dus eigenlijk wel zo hoort en de oplossing kwam dan zo simpel via de gynaecoloog...