hoi meiden vandaag had ik even mijn moeder aan de telefoon en ik vertelde haar dat ik het idee heb dat ons kindje elk moment uit mijn vagina kon komen vallen nu heeft mijn moeder dat ook gehad bij al haar zwangerschappen en had het over indaling of voorween wie herkent dit ? het is best vermoeiend met lopen omdat ik constant me benen bij elkaar knijp traplopen is ook een akelig gevoel ook als ik op de bank lig of op bed en ze beweegt is het een heel apart gevoel ik moet morgen naar de verloskundige dan vraag ik het haar direct even ook even om te checken hoe en wat maar was benieuwd of iemand het herkent ? ben overigens 31weken zwanger groetjes
ik heb dat ook, en nu heb ik dat gisteren aan de medisch verloskundige gevraagd en dat is heeeeeeeel normaal en veel voorkomend, kan zijn dat kindje dan wat daalt, maar daarna ook weer omhoog komt (aangezien hij bij mij nog niet is ingedaald) ..
Kan inderdaad het indalen zijn. Zou het met de verloskundige overleggen de eerstvolgende keer dat je weer een afspraak hebt!
hoi meiden geen indalings weeen madam ligt in.stuit met haar bibs in me vagina vandaar dat rare gevoel tussen mijn benen ze ligt ds in.stuit hopelijk draait ze nog groethes