Dringende vraag over bloedverlies..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Miss86, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi verloskundige..

Gisteren ben ik er bij n soort toeval achter gekomen dat ik zwanger ben. Na mijn curretage in april was mijn cyclus in de war en gebruikte ik ovulatietesten. Die bleven maar positief dus ik heb n zwangerschapstest gedaan. Zeer dikke streep en clearblue gaf aan 2-3 wk

Nu zit het zo, ik heb 16 dagen geleden vrij veel bloed verloren. Voor mij genoeg om het n menstruatie te noemen. Nu heb ik wel es van innestelingsbloed gehoord maar zoveel????
    29 mei is de dag van mijn menstruatie die daarvoor kwam, ik heb geen ovulatie kunnen vinden mbv testen. op 20 juni op dag 23 van de cyclus gestart met bloeden. Dat hield een paar dagen aan. Ik dacht dat ik nu vroeg ongesteld werd en ben op cd 11 weer begonnen met ovulatietesten.. Maar nu zwanger?Ik ben na mn mk in april zo ontzettend bang. Mijn vriend is ook heel negatief en zegt dat ik er beter vanuit kan gaan dat t mis is vanwege dat bloedverlies.... Hij is ook boos dat ik wijn heb gedronken, maar ik dacht echt dat ik ongesteld was! Mijn lijf en gevoel staan helemaal op zn kop.

Maar, kan je bij 3 weken zwanger (dus 1 week na bevruchting)al bloed verliezen vanwege een mk? En dan kan mijn hcg toch niet zo hoog zijn nu? Is het mogelijk om al snel een echo te krijgen? Op internet staat n zwangerschapsduur van 5 w en 4 dg. Klopt dat?

Ik hoop dat je mij kunt helpen, ben zo in de war!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

Na het lezen van het berichtje ben ik er eigenlijk wel zeker van dat je zwanger bent! Waarschijnlijk is die bloeding, die je gehad hebt, een innestellingsbloeding geweest. Soms kan dat wel een paar dagen duren. Daarnaast heb je een super positieve test, dus dat betekent dat er veel zwangerschapshormoon in het lichaam aanwezig is! Ik zou je aanraden contact op te nemen met de verloskundige. Volgens mijn bereking zou je nu 5 1/2 wk zijn, uitgaande dat de eerste dag van de laatste menstruatie 29 mei geweest. Meestal is het beter om de echo over een week te doen, omdat je dan vaak ook hartactie kan zien. Is er hartactie te zien, dan is de kans op een miskraam nog maar 5%. En maak je niet te druk om die wijn hoor! Je kon het inderdaad niet weten dat je zwanger was op dat moment! Ik ben benieuwd hoe ver je zwanger bent! Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina