Ben ik wel slim bezig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kannietslapen, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit week ben ik verkouden geworden. Echter ik heb een super drukke werkweek, ben vanochtend 07:30 gestart en vanavond naar het buitenland gereisd voor 2 dagen. Ik lig in mijn hotelkamer en merk dat ik me toch zieker voel dan normaal van een verkoudheid.

Ik heb de baby ook de hele dag minder gevoeld (net een klein schopje). En ik maak me nu ineens zorgen. Had ik niet thuis moeten blijven en me ziek moeten melden? Hoe dom ben ik nu bezig?!?

2. unknowable

unknowable Niet meer actief

Je hebt nu helaas weinig aan dingen die al gebeurd zijn. Belangrijk is nu dat je luistert naar je lichaam en volgens mij heeft die rust nodig! :) Succes nog even!

3. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    je bent waarschijnlijk flink verkouden of een stevig virusje. Medicatie kan je daar toch niet voor nemen. of je nu thuis zit of op hotel verandert niet veel aan de zaak. Doe het verder zo rustig mogelijk, drink wat warme thee met citroen en mss wat extra fruit voor de weerstand. Belangrijk is veel drinken en verder naar je lichaam luisteren. hopelijk kan je snel naar huis. Begrijp dt je je zorgen maakt :)

4. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank, heb een waterkoker op mn hotelkamer, dat scheelt al enorm! Probeer zoveel mogelijk uurtjes deze nacht te maken.

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    je bent 25 weken dus je hoeft de baby nog niet elke dag te voelen.
    een dagje wat minder is dus niet erg.
    en als je al een griepje hebt dan heeft je kindje daar geen last van.

en anders bel je vk daar is ze voor.
    paracetamol mag je wel hebben hoor.
    maar andere vreemde dingen niet

6. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Beetje rustig aan doen is niet onverstandig, ben ongeveer net zo ver als jij en merk echt wel dat als ik zulke hectische dagen heb, het toch niet zo goed gaat. Luister naar je lichaam en neem rust!

7. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Je kunt inderdaad gewoon een paracetamol nemen (niet teveel natuurlijk), lees eerst even de bijsluiter. En thee mag je ook gewoon, maar als er cafeïne in zit, ook niet teveel. Verder zorgen dat je genoeg vitamines binnenkrijgt en vooral je rust nemen. Hoop dat je snel opknapt!!

Deel Deze Pagina