Hallo! Ik heb een vraagje, Ik dacht vorige maand dat ik zwanger was omdat ik 2 positieve testen had, maar achteraf was mijn bloedonderzoek negatief. Ik heb toen wel gewoon rood bloed verloren uiteindelijk, dus gewoon ongesteld geworden. Maar ik zou afgelopen zaterdag ongesteld geworden, maar verloor vanaf zondag bruin bloed tot dinsdag, en het was echt maar heel weinig. Heb voor de zekerheid gister weer een test gedaan maar hij is negatief. Normaal verlies ik altijd rood bloed en nooit bruin, donker bloed. Kan ik nou toch zwanger zijn of zou het ook iets anders kunnen zijn? Ik voelde me namelijk wel ongesteld, beetje buikpijn,duizelig, ben geirriteerd, huilerig Maar ben sinds een paar dagen wel misslijk. Ik durf niet weer naar de dokter te gaan aangezien er vorige maand uiteindelijk niks aan de hand was.
heej zie dat je dezelfde naam hebt die ik an men dochtertje wil geven heb spijtig genoeg geen ervaring met of antwoord op je vraag... maar als ik jou was zou ik toch gewoon naar de dokter gaan, die worden er ten minste voor betaald he om hun werk te doen niet aarzelen gewoon gaan, je wil toch zekerheid x
Het is niet leuk om te horen maar als je test eerst positief was, en nu, een tijd later weer negatief, en je hebt tussendoor bloed verloren heb je waarschijnlijk een hele vroege miskraam gehad. Toen je bloed verloor, was dat echt alleen bloed, of ook kleine stukjes erin? Misschien kan je naar je huisarts of gyn om te laten kijken hoe het nu met je zwangerschap is. Maar als de test zegt negatief, dan maakt je lichaam iig niet meer die stof aan...
Klinkt niet alsof je zwanger bent, maar ik zou gewoon weer even naar je huisarts gaan... daar is ie toch voor.... Die man denkt heus niet: heb je haar weer...
Ja het zou best kunnen dat ik vorige maand een hele vroege miskraam gehad heb, maar dan zou mijn bloedtest ook positief moeten zijn. Maar ik bedoel: kan het ook zijn dat ik van de afgelopen maand zwanger ben? het kan ook zijn dat mijn hormonen misschien in de war zijn..? Vorige maand begon mijn ongesteldheid ook met bruin bloed, maar het zette daarna wel meteen door in echt rood bloed, niet veel maar wel meer als deze maand. En deze maand was het echt alleen bruin, leek bijna zwart. Het leek meer op afscheiding dan op bloed zeg maar en dat is nu ook gewoon helemaal weg.
Denk inderdaad niet dat je vorige maand een miskraam hebt gehad omdat de bloedtest negatief was (zo'n bloedtest is heel secuur en het HCG hormoon blijft nog een tijd in je lichaam). Misschien de test te laat afgelezen? Het kan nl zijn dat de test na een half uurtje wel gaat kleuren. Dat je nu wat bruine afscheiding hebt wat nu gestopt is kan wijzen op een innestelingsbloeding maar lang niet iedereen heeft dat, dus zou ook een voorteken van een aankomende menstruatie kunnen zijn. Misschien is je cyclus wat langer of wat in de war...test over 4 dagen nog een keer.