Pril Zwanger en onzeker

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Muggleborn, 19 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Hoi dames.

    Wij zijn al sinds 2016 bezig om zwanger te worden, sindsdien 3 miskramen gehad waarvan 2 dit jaar en nu weet ik dus sinds 2 dagen dat ik weer zwanger ben. Heel pril , zit pas op 10 dpo maar voel me al een paar dagen echt misselijk dus ik kon het niet laten om te testen

    Maar nu heb ik dus echt moeite met relaxen , ik hoop zo dat het deze keer wel goed zal gaan en tegelijk ga ik ervanuit dat het fout zal gaan.
    Ik ben doorverwezen naar de gyneacoloog zodat ze het deze keer in de gaten kunnen houden , en als het fout gaat zit ik al op de goede plek zeg maar.

    Hoe gaan jullie om met die onzekerheid in het begin? Mijn hoofd blijft maar malen
     
  2. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Dit zijn mijn testjes.. weet niet of het er goed uit ziet.. vorige keer bleven de testen heel licht en ben heel bang dit keer weer te zien
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Masa0903

    Masa0903 Bekend lid

    29 nov 2012
    636
    534
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Gefeliciteerd! Ik zie ze ook, zoals je zegt je bent ''pas'' 10 DPO probeer voor jezelf ook om de dag te testen dan lopen ze lekker mooi op. Hou hoop en weet dat ze ook soms even kunnen dippen.
     
    Muggleborn vindt dit leuk.
  4. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    Logisch dat je onzeker bent. Je hebt ook al een lange periode achter de rug. Probeer te relaxen en te genieten, want meid je bent echt zwanger! Hopelijk gaat alles goed & kunnen we samen aansluiten in het uitgerekend clubje, want we lopen gelijk! :thumup:
     
    Muggleborn vindt dit leuk.
  5. Elisa199

    Elisa199 Actief lid

    15 aug 2020
    237
    153
    43
    Ik snap je onzekerheid! Die eerste weken zijn gewoon stom. Ik zou niet teveel testen, die veranderen toch niks aan het feit of het goed gaat of niet en maken je alleen maar gek.

    Ik hoop voor je dat het goed gaat!
     
    Muggleborn vindt dit leuk.
  6. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    De testen lopen mooi op , maar ik heb nu vanaf gister bruine afscheiding... heb gelezen dat dit nog innestelling is en zolang het niet rood is geen kwaad kan maar maak me toch wel zorgen, het ziet er gek uit
    Is er iemand die dit ook had , hoe zag dat er bij jou uit?
     
  7. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Zo zien de testen er nu uit, ondanks de vele bruine afscheiding..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kate87, mxm en Twoflowers vinden dit leuk.
  8. Masa0903

    Masa0903 Bekend lid

    29 nov 2012
    636
    534
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Ziet er top uit! Bruine afscheiding kan ook ''gewoon'' innestelingsbloeding zijn. Die eerste weken zijn ook gewoon stom en onzeker! Super mooie oploop!
     
  9. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Nou daar ben ik weer ... vandaag NOD en geen rood bloed te zien. Vanochtend nog wat bruin , maar heel waterig en ook eindelijk mijn knaltest ik hoop zo dat alles goed mag gaan , maar voor nu ben ik zwanger
     

    Bijgevoegde bestanden:

    jongmam en Asil vinden dit leuk.
  10. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    @Muggleborn hoe is het met je? Beetje meer rust gevonden?
     
    Muggleborn vindt dit leuk.
  11. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Het gaat goed , probeer het dag voor dag te bekijken. Voor nu ben ik nog steeds zwanger ondanks veel onzekerheid.
    Maandag mijn eerste vroege echo, dus hopelijk is alles zoals het hoort...
     
    Fissie vindt dit leuk.
  12. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Spannend meid! Benieuwd naar je echo maandag ❤️
     
    Muggleborn vindt dit leuk.
  13. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Ik ook heel erg. Ben best zenuwachtig. De laatste 2 keer heeft het niet zover mogen komen. En de eerste keer bleek bij 8 weken echo het hartje gestopt met 6+2 ...
    Maandag zal ik precies 6 weken zwanger zijn , en hoop dat er al iets te zien zal zijn
     
    mxm vindt dit leuk.
  14. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Hoe ging het?
     
  15. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Stap voor stap. Ik weet t sinds vanmorgen.

    Eerste mijlpaal is 6 weken (hcg nog opgelopen?) daarna de vk bellen voor de echo.
    8 weken en verlies van nr 3,
    10 weken t moment dat ons zoontje hygroma colli bleek te hebben, vlokkentest (en risico) uitslag,
    15 wkn verlies zoontje (ingeleid),
    21 wkn hoe staat t met mn bekken,
    26 wkn al een rolstoel?,
    38 weken oplevering?

    Er is NIETS wat je tussentijds kan doen, ja foliumzuur goed eten en drinken en tijdig rust. Je moet t loslaten hoe hoog of laag je ook springt JIJ kan hier nauwelijks iets aan veranderen. Hoe super frustrerend dat ook is. Gup moet t doen, af en toe vermanend toespreken allicht maar t beste wat je kan doen is je zinnen zetten op wat anders.

    Ga haken ofzo, elke week een ander vierkantje voor een beddensprei (of straks t dekentje) gewoon alleen lapjes maken, tegen de 38 weken ben je er wel over uit wat je kan gaan maken en zet je ze aan elkaar.
     
  16. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Hier ook een slechte vorige zwangerschap gehad. Dus hier is het motto: neem rust, trek op tijd aan de bel. En nee niet eigenwijs doen als je niet meer kan lopen;)
     

Deel Deze Pagina