Voor de gein, bij wie klopt deze kalender?? Hij schijnt beter te werken als de gewone chinese geslachts kalender. Je moet iets naar beneden scrollen en dan kun je hem invullen, ik ben heel benieuwd, voor de zwangeren onder ons die het geslacht al weten. Klik hieronder op de link. https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/zwangerschap/chinese-geslachtskalender/
Hij klopt voor mijn dochter (terwijl de andere kalender toen een jongetje zei) nu zegt de reguliere kalender weer een jongen maar deze een meisje. Ben benieuwd over een weekje of 12!
Dan is het dus weer een bakkerpraatje😉😉🙈 Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat krijg je of houd je dat nog even stil?? Geniet er lekker van☺️☺️
Bij mij klopt deze test volledig, in tegenstelling tot de gewone Chinese geslachtskalender. Deze klopte wel bij mijn zoon, maar nu niet
Hier ook niet kloppend. Het was ff terugrekenen hahahaha. Van de 5 zwangerschappen klopte het 1x wel en 4x niet.
Haha dank je wel, een jongetje krijgen we Voor jou ook gefeliciteerd! Ten minste, ik neem aan dat je zwanger bent
Tuurlijk zijn dat bakerpraatjes! Als het zo makkelijk was zou zijn had ik geen werk bij mij klopte het toevallig bij alledrie maar dat was puur toeval
Hmm als ik google op chinese geslachtskalender dan klopt ie zowel bij mn zoontje als mn dochtertje. Maar als ik deze site open klopt ie beide niet