soms heb je van die dagen.......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suprise, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Soms heb je van die dagen. Ridder heeft de bokkepruik op en doet niets anders als zijn zin doordrijven en snauwen. Mijn handen en voeten tintelen door het vocht wat er in zit en ik zelf kan om alles janken. Bah!

Ik geniet enorm van deze zwangerschap maar op dagen als deze kruip ik het liefst onder de dekens om morgen pas weer wakker te worden

2. minimoon

minimoon Niet meer actief

Fijn is dat he? Heb je goed behang om nog te plakken :D

Ik merk dat het mij soms helpt om dan, als is het maar heel even, alleen ergens te gaan zitten (WC!) en dan rustig aan leuke dingen denken. Daarna valt het gekat van het kind weer mee..... Soms....

3. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik herken het helemaal!

ik heb vanmiddag ene uurtje kunnen slapen omdat manlief thuis was.
    dat scheelde enorm...

en nu liggen de kids optyd in bed. heb ik uitgebreid gedoucht ( op ene krukje want staan gaat niet meer zo geweldig)
    en kruip zo lekker op de bank.......

even ik tijd ;)

4. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik herken het helemaal! Heb de hele dag tot 3 moeten tellen voordat het prinsesje eens luisterde! Wilde zo graag een tukkie doen vanmiddag, ben zo moe maar ze slaapt mooi niet meer smiddags.

5. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ben de dag weer door gekomen gelukkig.
    Op deze momenten valt het me wel zwaar dat ik het dan niet over kan geven aan vriend want die werkt over ver en is door de weeks dus van huis. Maar goed toen ridder op bed lag hebben wij ff gebeld en heb ik me ff lekker uitgejankt. Nu morgen weer een nieuwe dag met nieuwe ronden nieuwe kanzen

Deel Deze Pagina