Weet je, dat is ook het begin van het moederschap.. je zorgen maken eerst maak je je zorgen over een miskraam, dan met de 20 weken echo of je kindje gezond is, dan of je hem nog voelt bewegen... dan naar de bevalling toe of het allemaal goed gaat. En als je kindje er eenmaal is dan beginnen de zorgen pas echt, over eten en slapen en huilen en doe ik het allemaal wel goed. Ik mag van mezelf altijd een uurtje me zorgen maken, maar dan moet ik er een streep onder zetten. Het heeft geen zin, het komt zoals het komt, of je je er nu veel of weinig zorgen over gemaakt hebt van tevoren. Probeer er ook een beetje van te genieten, dit is een heel bijzondere periode in je leven die je misschien maar 1 of 2x in je leven meemaakt.
ik heb mijn vriend kunnen overhalen om nog een test te gaan halen! Heb wel moeten beloven dat dit de laatste test is... maar daar kan ik mee leven, morgen moet ik bloed laten nemen dus dan ben ik een stuk wijzer Ga de test dadelijk doen
ik denk dat als ik de uitslag van mijn bloed weet morgen, toch al een stuk rustiger zal zijn... dan weet ik de exacte waarde enz en kan ik een afspraak maken bij de gynaecoloog voor een echo binnen een paar weken...
Haha thinkpink het zit gewoon goed hoor! Spannend morgen, ik duim voor een super uitslag. Laat je het wel even weten? Ik tel de dagen af naar de eerste echo. Nog 11 dagen
ik laat de uitslag zeker weten! nog 11 dagen... anders is dat zo voorbij, maar nu lijkt dat precies een eeuwigheid he
Hier vind je een tabel met normale waarden: HCG tijdens een zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Klinkt in ieder geval als een prima waarde! Bij mij ging de cb ook pas later naar 2-3 dan bij jou, dus ik zat lager. En ben nu al 35 weken zwanger!
Lijkt mij een prima waarde hoor thinkpink. Valt keurig binnen de marges. Gefeliciteerd! Je bent officieel zwanger!