normaal moest ik mn benen iedere dag scheren, wilde ik geen wandelend schuurpapiertje worden. Maar nu ik zwanger ben... waar is mn beenhaar gebleven??? Het lijkt wel of het opgehouden is met groeien ofzo. Fantastisch! Hebben andere zwangere dames dat ook? (ik heb er namelijk nog nooit iemand over gehoord)
Hahaha val zowat van mijn stoel LOOL Ben nog maar 7 weken maar dit valt mij inderdaad ook op,, dacht dat het aan mezelf lag
hahhaha ik dacht dat het aan mij lag, vond het dus al zo apart...dus het is zeker dan een zwangerschaps iets dus....grappig.
Ha wat grappig, dat had ik inderdaad ook. Moet zeggen nu 7 maanden na bevalling dat het wel weer groeit maar wel minder als voor ik zwanger was. Ik heb donker haar, dus hier ben ik erg blij mee.
Bij mij groeit het juist veel sneller tijdens mijn zwangerschap! Ook niet lief.... haha En niet alleen op mijn benen helaas...overal en scheren wordt steeds moeilijker!
Ik ga het vandaag scheren en kijken of het terug komt. Ben bang dat deze vlieger voor mij niet op gaat
Nou, het is niet zo dat ik geen haargroei meer heb (was het maar zo, scheelt heel wat laserbehandelingen die ik graar wil laten doen ) maar ik merk dat het minder hard groeit, en dat geldt niet alleen voor mn benen maar voor alles..... . Zou mooi zijn als ze helemaal wegblijven he...
Hier groeit het gewoon door helaas En kan het niet zelf meer scheren hihihi. Dus ben vanaf me middel behaard. Vergeet telkens me vriend te vragen om te scheren.. Maar ach. Moet wel zeggen dat ik altijd super droge benen had. Heel maanlandschap en dat heb ik nu niet meer! Vroeger alllleees gedaan, alle dure cremes gebruikt.. niks hielp. En nu zonder iets te doen helemaal mooi. Totaal niet droog meer hihi
Nou ook hier gewoon een wintervachtje hoor!!! Scheren is echt bijna niet meer te doen joh! Ik durf mijn vriend niet te vragen want ik ben bang dat dan alles open ligt als hij klaar is hihi... Maar denk dat ik er toch aan moet gaan geloven want het is echt niet prima! Ik lijk wel een vent zoveel beenhaar whahahahaaaa!!! En tussen de beentjes is helemaal drama! Hoe doen jullie dat??? Het enige wat ik zie is een enorme buik!
hihi dat is n mooie bijkomstigheid Ik had tijdens mijn zwangerschappen in eens n hele volle bos haar (op mn hoofd )was ik wel blij mee , geen pukkeltjes geen onzuivere huid heeerlijk mja toen kwam die kleine en was t feest voorbij ...
@2g4e: Tussen de beentjes was het ook een bos Zie idd alleen maar buik.. Heeell veel buik Maar was het zat begin van de week en heb alles gewoon weggehaald. Echt alles Vriendje gecontroleerd en nog de overige dingetjes weggehaald.. hihihi Je kan ook een klein spiegeltje gebruiken..
ik heb dat ok alledrie de keren gehad ,maar daarna komt het dubbel zo snel weer terug , jammer genoeg !!!
Bij mij groeit het juist harder heb ik het idee... Nu kan ik overal nog wel een tijdje goed bij, maar later... Ook meer pukkels dan normaal nu (en ik had al nooit een perzikhuidje... zucht... ) Hopelijk slaat het allemaal nog om gedurende de zwangerschap. Ben nu pas 9 weken en een beetje... Duimen maar!