Drie dagen overtijd - licht buikpijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spookiieejj, 23 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spookiieejj

23 nov 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Werkeloos
    Nieuwegein
    Hallo lieve mama's!

Mijn laatste menstruatie was 24 oktober, en duurt ongeveer 5-6 dagen. Ik heb een normale cyclus, en word elke maand om de geplande datum ongesteld. Ik ben inmiddels 6-7 maanden gestopt met de pil.

Tijdens een van mijn vruchtbaarste dagen seks gehad.
    Nu zou ik volgens mijn app en eigen berekening dinsdag ongesteld moeten worden, echter is dit niet zo. En nu ben ik vandaag nog niet ongesteld. Met mezelf afgesproken als ik vandag (DO) niet ongesteld word, ik vandaag een test haal. Ben ik morgen (VRIJ) nog niet ongesteld test ik dan.

Alleen nu heb ik wat lichte krampen? Ik weet niet of dit zenuwen zijn? Ik ben hier namelijk al sinds dinsdag en ervoor een beetje mee bezig. Vooral omdat ik last van rugpijn heb, en heel gevoelige/pijnlijke borsten/tepels heb. Normaal heb ik hier nooit last van, en ook niet voor mijn menstruatie
    Vorige week vrijdag in UMC geweest voor wat onderzoeken (hier buitenstaand van) en ook een borstonderzoek gehad, en hier werd niks uit opgemerkt.

Ik word een beetje nerveus hiervan, vooral omdat ik bang ben dat ik een test voor niks koop!
    Herkent iemand deze klachten ook?

2. Spookiieejj

23 nov 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Werkeloos
    Nieuwegein
    De lichte krampen zijn niet zoals bij mijn menstruatie. Daar heb ik veel meer last van..
    En dat gaat gepaard met dunne ontlasting.

3. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Bij mijn eerste voelde de maand alsof ik elk moment ongesteld kon worden, kan dus zeker beide kanten op :) respect voor je geduld trouwens haha, als je morgen biet ongesteld bent heeft een test zeker zin hoor!

4. Spookiieejj

23 nov 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Werkeloos
    Nieuwegein
    Ja het geduld is niet vanzelfsprekend hoor! Het is meer zeker niet gepland (begin maart gaan we verhuizen, zijn ruim 8 maanden samen). Wel hele gelukkige relatie.

Merk wel dat ik snel een vol gevoel heb ofzo, en als ik te veel eet gevoel van overgeven heb haha. Ojeetje!

Maar als ik morgen wel ongesteld ben wanneer zou je dan aanraden alsnog te testen?

5. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Als je morgen ongesteld ben je niet zwanger he, dan heeft testen geen zin, maar als je echt niet overtuigd bent kan je alsnog morgen een test doen, als je zwanger bent zal deze dan echt wel positief zijn, die dingen geven vaak 4 dagen voor je verwachte maandstonden al een positief resultaat dus bij 3 dagen overtijd is het resultaat zeker betrouwbaar
    Je menstruatie kan trouwens ook uitblijven van de stress, dus misschien gewoon overtijd omdat je stress hebt omdat je onveilig geweest bent :) ik zou sowieso testen, de kruidvat 2v5 zijn heel goed vind ik zelf(en dan ben je niet meteen €15 kwijt)

6. Spookiieejj

23 nov 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Werkeloos
    Nieuwegein
    Oh grapje! Verkeerd gelezen :)
    Dat lijkt me logisch inderdaad, als ik ongesteld word ik niet zwanger ben. Hopen maar!

Test is gehaald! Gewoon zo eentje van Kruidvat eigen merk van €7,50.
    Wel een EARLY was het.. Maar ze hadden niks anders.
    En mocht hij positief zijn, dan haal ik vrijdag zo'n ClearBlue en test ik zaterdagochtend met m'n vriend

7. Lola23

Lola23 Lid

2 okt 2017
    84
    24
    8
    Vrouw
    En heb je nog kunnen testen?

8. Spookiieejj

23 nov 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Werkeloos
    Nieuwegein
    Jazeker, vrijdag negatieve test en zaterdag ongesteld!
    Gelukkig maar :)

Deel Deze Pagina