pril zwanger & menstruatie buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MPS05, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hoi allemaal,

ook ik heb erg last van menstruatiekrampen en eipijn lijkt het wel.. verder niet wel erg moe.. ik hoop dat het gauw december is dan krijg ik mijn eerste echo!

genietse meiden!

2. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Jeetje wat herkenbaar allemaal!
    Ik heb ook steeds zo'n licht zeurende pijn in mijn onderbuik waar ik helemaal zenuwachtig van word.
    In augustus een ma gehad en let nu overal op. Morgen gelukkig weer werken, dat helpt om er niet zo aan te denken....
    De verloskundige zei vanmiddag ook tegen mij dat ik haar niets vertelde waar ze zich zorgen over maakte. Als ik bloedverlies of echt heftige krampen zou krijgen moest ik bellen.
    Morgen ziekenhuis bellen voor een echo met acht weken, belde vanmiddag maar toen bleken ze gesloten:(

Succes allemaal meiden!

3. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hoi meiden hier zitten veel net zwangere dus mijn vraag wat voelde jullie week voor nod? Heb zo het idee deze maand raak gaat zijn.beide andere kids ook in november verwekt zeg maar..nu heb ik soort opgeblazen gevoel in me onderbuik en steeds steekjes links en rechts en bij me navel.. Ook heb ik het soms zuur..zit al in ronde 21 maar durf nergens op te hopen..dus wat voelde jullie? Bedankt voor antwoorden

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hee Madura,

Ik heb ook in aug een MA gehad. Bij mij was het hartje gestopt met 7.1 wk en hier kwamen we pas achter met de eerste echo met bijna 10 wk. Vind het nu ook super spannend, en erg onzeker.
    Ik heb ook met precies 8 wk de eerste echo.. wou in elk geval die 7 wk voorbij zijn.
    Mijn echo is 4 december.

Succes met wachten en probeer te genieten!
    Liefs

5. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hee Channie,

Mijn symptomen een week voor nod waren: rare steekjes in mn buik, menstruatie achtige buikpijn, pukkels, witte afscheiding en gwn het gevoel hebben zwanger te zijn. Succes met wachten en hoop voor je dat het deze ronde raak is!

Liefs

6. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,
    Blij te lezen dat jullie ook last hebben van menstruatiekrampen. Ik ben ook zo onzeker!! Ik durf bijna niet naar de wc..
    Ik had dinsdag en vanochtend een licht streepje op de zwangerschapstest.... Zit nu op dag 15 na de eisprong.
    Deze cyclus heb ik hormoonspuiten gehad en het duurde even voordat er activiteit was. Pas na 32 dagen heb ik een eisprong gehad en zit dus nu al CD 47.

Naast de krampen in mijn buik ben ik met vlagen misselijk, last van mijn darmen en mn borsten.

Groetjes,
    Miek

7. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Inderdaad wel fijn om te lezen dat het "normaal" is deze klachten te hebben. Had het net in een andere topic gezet.
    Bij mijn eerste zwangerschap echt nergens last gehad maar nu erg moe, misselijk, buikkrampen waarbij ik denk dat ik elk moment ongesteld ga worden. Maar ik hoef me daar blijkbaar geen zorgen over te maken.
    Ben vandaag ook begonnen met de vitaminepillen van Davitamon met foliumzuur en omega3.

Enne, gefeliciteerd iedereen ;)

8. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    @manouk, we volgen een beetje hetzelfde spoor hè, wat grappig!
    Wij kwamen er in augustus bij een echo met elf weken achter dat het kindje rond zes weken gestopt was met groeien. Ik had er niets van gemerkt, maar denk achteraf dat ik toch wel had kunnen merken dat de symptomen minder werden. Ik denk dat dit nu ook wel meespeelt bij mij, ik wil niet weer denken dat alles goed is en dat dat niet zo blijkt te zijn... Heel stom natuurlijk want ik kan er niks aan doen, maar toch merk ik dat dit meespeelt in mijn onzekerheid. Heb jij dat ook?
    Nou, laten we er in ieder geval voor gaan dat het deze keer goed gaat!,

Vandaag trouwens een stuk minder buikpijn gehad op mijn werk, haha die afleiding helpt wel;)

9. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Idd een beetje hetzelfde spoor. Hier ook erg onzeker en ben heel bang dat we straks weer hetzelfde te horen krijgen tijdens de eerste echo. De vorige keer had ik vanaf het begin al niet heel veel symptomen maar de kwaaltjes die ik had bleven wel doorgaan ondanks dat het kindje al niet meer leefde. Het kwam de vorige keer ook echt als een klap, had het totaal niet aan zien komen.
    Durf nu ook helemaal niet zo blij te zijn omdat ik steeds bang ben, dus herken heel erg wat je bedoeld.
    Heb trouwens al wel een week geen last meer van menstruatie achtige buikpijn. 's Avonds wel af en toe wat steekjes en trekjes. Verder moe, pukkels, beetje gevoelige borsten & honger. Nu dus ook niet echt hele duidelijke symptomen.
    Pff tel de dagen af tot de echo, afleiding helpt idd erg goed en zo gaan de dagen wat sneller.
    Hoop dat jij ook snel een echo krijgt met een mooi kloppend hartje!

Liefs

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden een vraagje......die krampen...zijn ze constant ? Of gaan ze ook gewoon voor een paar uur helemaal weg?

11. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het niet constant... Ik heb het even, kwartiertje of een half uurtje en dan trekt het weer weg.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En dan echt precies hetzelfde dan als je ongi zou worden....of toch weer anders...
    Sorry meiden is makkelijker om het hier te vragen dan een apart topic...

13. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Bij mij was het vooral eind vd dag en ging wel weer weg. Kwam met vlagen zeg maar.

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Het voelt idd bijna precies hetzelfde als menstruatie kramp.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oke bedankt voor jullie antwoorden en geniet van jullie zwschap!!

16. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    @ lov heb je hier ook last van? Zie dat je bijna kunt testen! Bij mij begon bet echt al een paar dagen voor nod. Succes en hoop dat het raak is!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik heb vorige week krampen gehad...ik hoop de innesteling! Nu vandaag echt overtuigd dat ik ongi ging worden maar niks....nu ook geen krampjes meer niks.

Je zou denken met 2 zwschappen achter de rug weet je het wel maar nee hoor:D

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

hierover de hele dag heen wat vlagen met krampen ik vind ze erger dan menstruatiekrampen maar gelukkig zakken ze snel weer weg.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm ja ik ben er hier bang voor nu heb ik weer zo`n licht zeurend gevoel.....:(

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij beiden gehad in het begin.
    Ik was er zo van overtuigd dat ik ongesteld ging worden door de kramp dat ik eerst niet eens aan testen dacht bij mijn eerste dochter.
    De kramp bleef aanhouden tot een weekje of 9/10.
    Nu met de tweede precies hetzelfde alleen nu zag ik het echt als een teken van groei, want dat is het ook zolang je niet gaat bloeden.
    Het groeien van de baarmoeder zorgt voor dat zeurderige gevoel in het begin en in periodes later tijdens de zwangerschap ook.

Deel Deze Pagina