pril zwanger & menstruatie buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MPS05, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2

wendy2 Lid

12 sep 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    k ben nu ook bijna 6 weken zwanger! heb ook met vlage onderbuikpijn..heb inderdaad ook gehoord dat je je buik gaat klaarmaken voor de groei van je kleine!

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hier nog 1 met zulke "klachten" alleen weet ik niet of het nou mijn ongie word of een beebje..... :D

3. finiminie

finiminie Actief lid

26 sep 2012
    103
    0
    16
    apeldoorn
    5 weken zwanger en hetzelfde gevoel in de onderbuik

4. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    He meiden,

De verhalen zijn enorm herkenbaar. Fijn om op zo'n forum gerust gesteld te worden.. je weet niet wat er allemaal in je lichaam gebeurd.

Ik heb gister 2 positieve testen gedaan. Ik ben in oktober gestopt met de pil, niet meer ongesteld geworden, maar dacht dat ik aan het ontpillen was. Deed dus wel soms een test en die was gister dus raak. Ik schrok me een hoedje! Had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan.. wel erg blij!

Over het menstruatie achtige gevoel: dit had ik al een poosje daarom dacht ik ook steeds dat ik bijna ongesteld zou worden.. niet dus!
    De bandenpijn heb ik ook al 1,5 week last van: met hoesten of snel opstaan krijg ik zo'n pijnscheut door me heen.

Ik ga morgenvroeg de VK maar even bellen, doordat ik al bandenpijn heb en mijn laatste menstruatie in oktober was kan ik niet inschatten hoe lang ik zwanger ben. Ik wil wel graag een echo: ik denk ook dat ik het dan pas geloof...
    Hoe is dat bij jullie: ik heb de halve nacht wakker gelegen.. ik ben er beetje van slag van!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou meiden ik heb het nu ook en ben ook zwanger!!!

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Ik zou rond deze tijd ongesteld moeten worden, maar heb even voor zekerheid getest(positief!:D), hoewel ik kwaaltjes heb die ook bij ongesteld-worden horen(sagarijnig, slecht slapen, gevoelige borsten, buikkramp).
    Zou nu ongeveer 4, bijna 5 weken op weg moeten zijn met zwangerschap. Ik heb wel opvallend meer last van mijn onderrug, dat heb ik "normaal gesproken" pas als ik daadwerkelijk ongesteld ben geworden.
    Best verwarrend dat de 1e kwaaltjes erg op ongesteld-worden-kwalen lijken! Ben nu ook erg bang voor rood...;)

7. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nora gefeliciteerd!
    Blij te lezen dat iedere pril zwangere hier last heeft van ongesteldheidskrampen. Het komt en gaat hier. Zo fantastisch dat ik gewoon echt niet ongesteld wordt! Kan het nog steeds niet geloven.

Deel Deze Pagina