wie heeft voor mij de ultieme tip om het haar uit te kunnen kammen pffff mn dochter heeft een bos krullen maar daar zitten dus iedere ochtend de klitten in pffff dus als ik dan al aankom met de borstel begint ze dus al auw te zeggen en te huilen pffff terwijl die klitten er toch echt uit moeten nou doe ik het op de niet zo leuke manier tja ze moet dr toch doorheen maar wil het liever leuk houden dus wie heeft de tip ? Groetjes jamy
(Jip en ) Janneke anti klit spray van de HEMA. Beetje insprayen ( gewoon op droog haar) en kammen maar!
zon zelfde spray heb ik dus van kruidvat alleen toch nog pijnlijk bij dr was het vergeten dr bij te melden sorrie
Sowieso niet met de borstel maar met kam. Haar nat maken en onderaan beginnen te kammen. Dr met iets laten spelen wat normaal niet mag
Hier de anti-klit spray van kruidvat, en dan lok voor lok onderaan beginnen met kammen en naar boven werken. Weet niet hoe lang haar haar is, maar misschien kun je het 's avonds voor ze op bed gaat in een vlechtje (of 2) doen, dan is het de volgende dag een stuk makkelijker.
yups die spray heb ik ok kam dus pfff vroeger van mn eigen zeiden ze ook altijd onderaan beginnen dus waarom ik er nu niet aan gedacht hem THNX mn dochter heeft haar tot op het bh bandje zeg maar bij ons en vol in de krul dus een staartje of wat dan ook gaat met droog haar moeilijker!!! maar ga het zeker proberen dan maar als het nat is ff een vlecht inmaken ben ik benieuwd hoe ze dat vind liggen in bed maar alles beter dan klitten ze word volgende maand 2 dus hopelijk snapt ze dat!!! Thnx alvast!!!
Ja hier ook een bos krullen. Ik maak haar haar altijd nat voor ik ga kammen en dan anti klit spray en dan kammen maar. Soms nog steeds hardnekkige klitten. En om de meeste klit maar te voorkomen over de rest van de dag maak ik een paarsestaartje. Of zo een staartje alleen bovenop, maar dan klit de achterkant alsnog haha.
Cremespoeling in nat haar, en anti klit spray in droog haar. Met een grove kam, en dan van onder naar boven. Dit deed ik altijd bij m'n jonge klantjes
Ik heb de tangle teezer. Erg fijne borstel. Maar mijn meisje heeft geen krullen, maar wel veel klitten. Met deze borstel doet het geen pijn en vind ze haren kammen juist leuk!!!