Hallo allemaal, Nooit gedacht dat ik ooit op dit forum zou kunnen schrijven In een jaar 3x ongesteld geweest en nu met 1 voet in de MMM, maar: net ontdekt dat ik dan toch echt zwanger ben!!! Het is zo onwerkelijk.....loop al de hele middag te brullen van blijdschap! Over een uurtje komt mijn vriend thuis, kan niet wachten om het hem te vertellen Maar wat nu, maandag meteen afspraak bij de dokter maken lijkt me ?!
of je een afspraak moet maken met de dokter? Geen idee!...nog geen ervaring!maar wat ik wel kan zeggen...... GEFELICITEERD!!!!
van harte gefeliciteerd meid! Je huisarts kan je bellen om hem/haar iig op de hoogte te stellen van je zwangerschap. Je zegt dat je met 1 voet in de mmm stond, betekent dat dat je al bij een ziekenhuis of fertiliteitskliniek bent geweest? Als dat zo is kunnen zij je verder vertellen wanneer je langs mag komen voor een echo. Als je nog niet aangemeld bent bij een ZH of Fkliniek dan kan je je gewoon aanmelden bij een verloskundige praktijk rond week 6 van je zwangerschap. Verder zou ik zeggen GENIET ER VAN!
Genieten meis! En binnenkort een afspraak maken bij een verloskundige. Tenzij je idd vanuit de mmm al ergen bekend ben. Dan zou ik met diegene overleggen. Hier nooit contact met de huisarts opgenomen. Die doen er toch niets mee.
Na het ziekenhuis bellen of anders een verloskundige uitkiezen. En moeders voor moeders bellen Kun je andere vrouwen weer helpen om ook zon wonder als jou te mogen beleven. Suc met je zwangerschap. Xxx
Gefeliciteerd met je zwangerschap & wat mooi zeg dat het je net allemaal gespaard is! Hier helaas 1e ICSI zwanger na bijna 3 jaar! Als je het leuk vind: Bevallingslijst: Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 Deel 1