Na 6 dagen overtijd en 2 vaag positieve testen van het weekend en een wat duidelijkere vandaag durf ik toch een beetje te geloven dat ik dan toch zwanger ben. Ik ben super blij en ga er nu echt van proberen te genieten. Bij de zw. schap van mn dochter vond ik dat erg moeilijk omdat ik eerder met 7,5 week een miskraam had gehad dus die 1e 3 maanden vond ik doodeng. Nu ga ik het proberen allemaal op me af te laten komen. 30 augustus heb ik mn eerste echo en onderzoek in het ziekenhuis bij de gyn. (dit ivm acuut hellp syndroom bij 34 wkn bij mn dochtertje) Ik ben rond mn verjaardag uitgerekend, zal een heel mooi cadeau worden
Ook van harte Zorra!!! Super!! Je hebt ook zo met ons meegeleefd van NOD Augustus! Ik heb ook op 30/8 de eerste echo en gesprek met gyn ivm medicijn gebruik...
Bedankt weer meiden!! @Me2: is eigenlijk best snel he 30 augustus, hebben we toch ook wel mazzel mee dat we zo onder controle komen, veel meiden moeten wachten tot dat ze 12 weken zwanger zijn.
wow nog een zwangere in ons midden, wat gaat het hard de laatste paar dagen!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan!!!!