Hallo dames! Zaterdag ben ik alweer 17 weken zwanger van mijn eerste kindje en aangezien het tussen vaders en mij niet zo fijn gaat zou ik het fijn vinden om in contact te komen met andere zwangere dames. Lijkt me fijn om te kunnen kletsen over alles wat met zwangerschap en daarna te maken heeft, of gewoon met lekker weer ook heerlijk op een terrasje te gaan zitten, een keer te zwemmen of iets dergelijks. Ik heb niet veel vriendinnen en degenen die ik heb zitten allemaal is een relatie en hebben daardoor weinig tijd om leuke dingen te doen. Ook wil ik ze niet altijd vervelen met baby gezeur hahahaha. Ik woon zelf in Almelo en word in augustus 30. Dus, als het je leuk lijkt hoor ik graag van je!
Hoi Dames, Ik ben nog niet zover (10 weken vrijdag) maar kom wel uit de buurt. Kom uit Hengelo en word in augustus 31 Ik herken je verhaal wel een klein beetje helaas...
Ik woon sinds een paar jaar in Enschede. Ik ben nu 16 weken. Ik ben best van ver komen verhuizen dus ook weinig contacten hier. Dus het lijkt me wel gezellig nog een zwangere dame om tegenaan te kletsen Je mag me pb-en. Ik ben 30 en dit is ons 2e kindje.
Wat leuk die reacties! Lig nu zelf helaas in het ziekenhuis, ben maandag opgenomen met nierstuwing en het gaat ondanks flinke pijnstillers nog niet heel veel beter. Hoop dat ik snel weer naar huis kan, dat voelt toch fijner. En daar kan ik ook een stuk uitgebreider reageren dan nu met de telefoon. Demade: niet zwanger maakt niet uit hoor! Leuk dat je je meld. Zie in je onderschrift dat jullie het aankomend jaar weer gaan proberen? Joos: wat leuk dat we ook nog even ver zijn! Heb jij veel kwaaltjes gehad? Nijntje: bedoel je met het verhaal herkennen dat het met jou en vaders ook niet zo goed gaat? Of doel je ergens anders op? Ik vind het iig leuk dat je een reactie hebt geplaatst! Blossom: dat eenzaam voelen na een verhuizing ken ik erg goed. Ben een jaar of 8 terug naar het westen verhuisd en kon daar slecht aarden. Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Lees nu pas de reacties Wat Vervelend ikkemijik! Voel je je al wat beter? Ik heb enorme last van misselijkheid gehad. Nu is het alleen nog 's avonds, maar ik moet nog wel een pilletje nemen tegen de misselijkheid. @Blossom, ik kom oorspronkelijk uit Amsterdam dus het is voor mij ook even wennen hier
Auw! Dat klinkt pijnlijk zeg! Beterschap! @Joos1: dat is al helemaal een verschil ja. Ik kom uit Arnhem en dat vind ik al een verschil haha. We zitten nu nog in een huurhuis in Glanerbrug (waar ik onze kindjes niet wil grootbrengen) maar we hebben net een huis gekocht op t Hogeland in Enschede! Wat balen van de misselijkheid. Mijn zusje is 8 weken zwanger en heeft er ook zo'n last van. Hier nergens last van gehad gelukkig. Alleen de bandenpijn is erg pijnlijk geweest. Vooral omdat dit de 2e is. Maandag alweer 17 weken. (mijn banner loopt wat achter) Het gaat zo snel!
Glanebrug is inderdaad niet echt een super geweldig dorp (ik ben er een aantal keer doorheen gereden en was niet onder de indruk ) Wanneer gaan jullie verhuizen naar Enschede? Op de misselijkheid na heb ik verder ,gelukkig, geen klachten en zie je ook niet echt dat ik zwanger ben (hopelijk blijft dat ook nog even zo dan kan ik lekker lang mijn eigen kleren dragen ). De tijd gaat inderdaad snel! over 2 weken heb ik alweer de 20 weken echo en krijgen we te horen wat het wordt!
14 aug krijgen we de sleutel en er moet nog het een en ander verbouwd worden en we hopen er 1 okt in te zitten. Lekker spannend dus haha.. Het is een jaren30 2 onder 1 kap woning. Lekker maatwerk allemaal. Oh over 2 weken al de 20weken echo *jaloers* Ik moet nog 4 weken wachten. Wij zijn ook erg benoeuwd of we weer een jongen krijgen of dit keer een meisje.
Leuk hoor! Ons huis is uit 1921 en ondanks dat het (soms) wat meer werk en handigheid nodig heeft heeft het wel een stuk meer karakter dan een doorsnee woning. Ik ben ook erg benieuwd wat het gaat worden! Wij hebben geen echte voorkeur omdat het ons 1e kind (en waarschijnlijk ook enige, ik ben 35 ) is. Wel merk ik dat hoe dichter ik bij de 20 weken echo kom hoe spannender ik die hele echo ga vinden
Is ook spannend! Ik heb ook geen voorkeur eigenlijk. Een meisje zou leuk zijn omdat ik dan een jongen en meisje heb. Dan weet ik hoe het allebei is. Een jongen zou ook weer geweldig vinden. Broers lijkt me ook heel speciaal en ik heb nog lekker veel jongensspul liggen haha. En ik weet natuurlijk al hoe leuk een zoon is Ja ik heb ook een zwak voor oudere huizen hoor. Inderdaad vanwege het karakter. Ik kan niet wachten om de lelijke laminaatvloer van de oude granitovloer die eronder zit af te halen haha...
Hoi dames, ik ben ook wonend in Twente! Bijna 14 weken zwanger van de 1e. 27 jaar en woon met mijn vriend in Wierden 😃. Zijn ook druk aan de klus geweest, tuin/keuken/zolder en kinderkamer moet ook nog wat aan gebeuren voordat de kleine er is! Baal wel dat ik zelf niet veel kan doen ivm terpentine verf en tuinieren.. Voor dat laatste zijn er handschoentjes gelukkig .
Zo dames, ik ben weer thuis! Werd vrijdag ontslagen uit het ziekenhuis en heb het weekend bij mijn ouders op de bank gelegen. Maar tich is niets zo fijn als je eigen huis Slik nog wel een bult medicijnen en moet vrijdag op controle. Hoop dat het allemaal een beetje in de hand te houden is en dat ik er tot aan de bevalling niet al te veel last meer van ga krijgen. Joos: Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent, hoop voor je dat dat snel wegtrekt en je daar dus ook niets meer voor hoeft te slikken. Bizar trouwens dat jij nog steeds je eigen kleren aan kan! Ik liep met 12 weken al in zwangerschapsbroeken omdat ik de druk op mijn buik niet meer lekker vond en nu kan ik mijn buik niet meer verbergen. Kan me trouwens voorstellen dat het lastig aarden is vanuit Amsterdam, ik heb zelf een tijdje in Haarlem gewoond en vond dat ook enorm anders. Hoe lang woon je nu in het oosten dan? Blossom: Gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis! Lijkt me wel pittig trouwens, verhuizen terwijl je zwanger bent. Jaren 30 woning is wel prachtig! Ik ben zelf ook gek op oude huizen, zit zoveel sfeer in. Mijn eigen huis is rond 1925 gebouwd, dus ook een oudje Devil: Welkom! Leuk dat je je meld in het topic en gefeliciteerd met je zwangerschap
Wat fijn dat je weer thuis bent! Er is inderdaad niks zo heerlijk als je eigen huis. Ik laat me ook graag verwennen bij mijn ouders maar na een tijdje wil ik dan toch wel weer graag thuis zijn haha. Verhuizen en zwanger zijn..tja niet heel ideaal. Mijn vriend is wel heel lief. Die zegt : ' Maak jij je geen zorgen, ik zorg dat alles geregeld is en afkomt'. Omdat wij teveel verdienen wordt de huur almaar hoger, en de rente is nu supergunstig. En we kwamen eindelijk een goed huis tegen dus de kans gepakt. Ook voor mijn zoontje. Ik heb gewoon liever dat hij in Enschede naar de psz en school gaat dan waar we nu wonen. En die tijd komt ook steeds dichterbij.
hier ook een Twentenaar....erg pril zwanger nog...6,5 week maar toch. Uitgerekend in februari 2016 en moeder van een kleine meid uit maart 2013.... misschien een beetje vroeg om hier te zijn maar voel me behoorlijk zwanger(misselijk, overgeven, moe....`) heb 14 juli pas de eerste echo...
Hier nog een uit twente, vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben. Lees morgen even het topic door en dan antw ik wat uit gebreide.
ook ik zou me graag bij jullie aansluiten.. woon in twente en mijn vriend en ik willen graag binnenkort voor een kindje gaan.. ben dus nog niet zwanger maar lijkt me leuk om mee te kletsen