Hoi, Even een vraagje, ik ben nu 30 weken zwanger en heb erg veel last van harde buiken. In de ochtend valt het wel mee maar hoe later het word, eind Vd ochtend hoe meer harde buiken en dit gaat door tot ik in bed lig en dan ook nog. Qua invulling van de dag, ik zit helaas werkloos thuis dus ben niet druk en heb daarnaast ook bijna niks in het huishouden gedaan expres afgelopen dagen zodat het niet kan komen omdat ik te druk ben. Zijn er mensen die dit herkennen? Dat je meer harde buiken krijgt hoe later het word. Ik heb het bijv al als ik van de bank opsta of terwijl ik gewoon zit of lig. Of hebben jullie andere tips? Hoor graag van jullie..
Ik heb ook de hele dag door harde buiken.. Of ik nou veel doe of weinig. Ik merk wel dat als ik te veel doe dat ze dan wat gevoeliger worden. Ik denk dat het gewoon bij de laatste loodjes hoort en dat je alleen moet opletten dat ze geen pijn gaan doen. Als het pijn doet of er zit echt regelmaat in dan zou ik de vk even bellen. Als het alleen harde buiken zijn die je een paar keer per dag krijgt dan denk ik dat het er gewoon bij hoort. Succes!
Laat je misschien even checken op blaasontsteking.. Ik had ook veel harde buiken en bleek n blaasontsteking te hebben.. Nu al vd tweede keer, verder niks gemerkt maar kreeg weer diezelfde harde buiken dus toen heb ik eerder aan de bel getrokken..
Bij mijn eerste zwangerschap vanaf 25/26 weken veel harde buiken gehad, waarschijnlijk door een gevoelige baarmoeder. Volgens vk weinig aan te doen helaas. Ik ben nu weer zwanger en heb de eerste harde buiken alweer gehad, hopelijk wordt het niet erger als bij de eerste.
Ik heb precies hetzelfde als jij! Alleen werk ik part time, ben wel lichter werk gaan doen. Maar ook al zit ik de hele dag op de bank die harde buiken die blijven nog steeds komen, en idd ook hoe later het wordt hoe meer. Heb me laten testen op blaasontsteking maar kwam niks uit. Ik zal ook wel een gevoelige baarmoeder hebben.
Ik zou voor alle zekerheid ook je urine eens laten controleren. Een blaasontsteking veroorzaakt harde buiken. Als dat is uitgesloten zou ik me niet onmiddelijk ongerust maken tenzij ze echt pijnlijk zijn
Helaas heb ik al harde buiken als ik alleen maar op sta van de bank.. Als ik even wat was heb gedaan heb ik continu harde buiken. Als ik een tijdje gezeten heb en ga staan, bijv uit de auto stappen, harde buiken. Doodmoe word je dr van. En dan doe ik dus verder helemaal niets meer op een dag..
Hier helaas ook, bij ongeveer alles wat ik doe. Maar er is vorige week een blaasontsteking vastgesteld, zonder dat ik andere klachten had behalve dan die harde buiken en heb daar een kuur voor gekregen. Ik zal je urine laten controleren, misschien dat je een blaasontsteking hebt.
Ik ga dan idd maar eens mijn urine laten checken! Het is al fijn dat er herkenning is en dat je dan weet dat je niet de enigste bent! Bedankt voor jullie reacties..
Ik heb dit ook! Vaak in de avond of nacht doen ze zelfs een beetje pijn. Oefenweeen noemen ze dat ofzoiets. De baby is dan ook erg beweeglijk, ben nu 25 weken zwanger. Als je het niet vertrouwt, bel je vk of gyn en laat je urine checken. Succes
Hier ook. Geen blaasontsteking. Vooral tijdens en na werkdagen erg veel last van. Ze zijn ook echt ongemakkelijk. Werken jullie dan nog? Helpt rusten?