Pril zwanger, wanneer vriendin vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suusjeuh, 29 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Veel sterkte! Inderdaad wel positief dat er voor hen weer wat hoop is.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb gelukkig het ergste weer achter de rug, zie nu hoe graag m'n man het ook wilt en ga vol verlangen de komende ronden tegemoed. bedankt voor de lieve reacties!

3. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ach jee, das niet leuk dat het zo gelopen is voor je. :( Toch fijn dat jullie alles open met mekaar kunnen bespreken, steun is heel fijn. :) Sterkte voor nu en natuurlijk ook veel succes in de toekomst aan jou en je vriendin.

4. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh nee! En ik stuurde je gister nog een felicitatie via de pm, sorry :( Ik hoop dat jij en je vriendin allebei snel een gezond kindje mogen krijgen.

6. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Hoi Suusjeuh! Echt super vervelend voor je, wel fijn dat je man het ook zo graag wil en dat je er positief in staat. Was bij mij en mijn man ook en ik ben na mijn mk meteen weer zwanger geworden (mk januari). Bij mij was mij cycles gewoon gestart op de dag van de eerste bloeding. Ik herkende de vruchtbaarheid aan het vruchtbaar slijm. Ben nu 7 weken zwanger, wel een beetje bang maar ook goede hoop dat het nu goed gaat. Hoop dat het bij jou ook snel gaat. Sterkte en Succes!:)

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Rogne, ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt! Fijn dat het snel raak was na de miskraam!

Deel Deze Pagina