Goedenavond, ik heb een vraag, ik ben nu volgens 3 kruitvat testen positief getest..vandaag bij de huisarts was dit een twijfel achtig geval, ben wel zwanger werdt mij verteld maar waarschnlijk heel pril..ze heeft bloed bij mij afgenomen voor om te kijken hoe hoog mijn HCG is morgen hoor ik de uitslag.. ik heb goede hoop en denk inderdaad dat ik priller ben dan dat ik denk dat ik ben,..ik moet er wel bij vertellen dat ik vorige maand een vroege miskraam heb gehad ik was bijna 5 weken zwanger daarna (nu dus) gelijk weer zwanger (sneller dan ik had verwacht) hierdoor weet ik zelf dus niet vanaf wanneer ik moet rekenen dat is punt 1.. punt 2 is dat ik last heb aan mijn rechter kant van mensruatieachtige krampen die soms uitstralen naar mijn rechter been..ik vraag me af of dit normaal is.. na die mk ben ik wat onckerder geworden natuurlijk ben wel positief, maar wel wat oncker kunt u mij misscien vertellen wat het kan zijn? Dank u wel voor uw antwoord..
Hallo Positief is positief, de echo zal straks aangeven hoever precies. In eerste instantie rekenen we vanaf de miskraam. Die menstruatie krampen klinken voor mij als groeipijn of bandenpijn. Groetjes Ineke