Ongelooflijk, ik ben zwanger!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Lorena1985, Jul 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lorena1985

May 6, 2012
    6
    0
    0
    Twente
    Bij mij is het sinds dinsdag ook werkelijkheid geworden. Ik wachte op de derde periode en schoot maandag opeens in de stress (waarom mag Joost weten). Mijn vriend had zondag nog gezegd: 'misschien ben je al zwanger', maar daar had ik geen boodschap aan. Vervolgens 's nachts gedroomd dat ik zwanger was en het aan iedereen ging vertellen (heel overtuigend). Dinsdagochtend om 06:15 uur getest en ja hoor meteen bij het opzuigen van de vloeistof stonden de strepen er al.

Toen mijn slaperige vriend gevraagd of hij een geheimpje kon bewaren. We zijn samen super blij en hopen dat het helemaal goed komt. De eerste kenmerken zijn dat ik al 2 weken buikpijn heb en aardig moe ben.

Iemand anders zoiets meegemaakt?

2. DaphneB

DaphneB Bekend lid

Jul 25, 2011
    585
    68
    28
    Gefelicteerd! ik heb gisteren een test gedaan en bij het opnemen van de urine waren de streepjes er gelijk! wij zijn ook zoooo blij! Gelijk naar huisarts geweest :)

Geniet ervan! hoe ver ben je? (denk je?)

3. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii! Ik kan nu mee praten want ik ben al een week overtijd, vannochtend om 6 uur getest en ja hoor bij mij ook gelijk de strepen!! En toen nog een cb digital erachteraan stond ook gauw zwanger 2-3 weken..

Ben nu vandaag precies 5 weken zwanger zo volgens de berekeningen. Achteraf merk ik nu veel dingen.

-dronk afgelopen week elke dag chocomel, terwijl ik dit voor heen nooit deed.

-2 weken lang krampen als ongesteldheidskrampen maar niks kwam eruit

-elke nacht om 4 uur wakker

-hongerig gevoel de hele tijd!

4. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

Apr 27, 2012
    293
    0
    16
    Gefeliciteerd!

5. Lorena1985

May 6, 2012
    6
    0
    0
    Twente
    Ook super leuk om te horen van jullie ontdekkingen! Ik ben volgens de eerste berekeningen vandaag 4 weken en 5 dagen, dus 25 maart uitgeteld, maar zeker weten doe ik het op 13 augustus bij de echo. Mijn cyclus was de eerste keer 28 dagen en daarna 21, deze maand een ?, toch gaf ook de clear blue digitaal 2-3 weken aan, wat overeen komt met 4-5 weken. Het begin kan mij niet snel genoeg gaan...

En wat grappig van die chocolademelk. Ik heb niet echt behoefte aan veel zoet, eerder hartig. Verder begrijp ik wel hoe erg het is voor dames die PMS verschijnselen hebben, die buikpijn is zeer vervelend. Ik slaap meestal met een kruik en dan zakt het af. Oh ja ik slaap deze week erg slecht en kort. Verder mag ik op dit moment niet klagen:)

6. Elijfay

Elijfay Actief lid

Jun 13, 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    gefeliciteerd met je zwangerschap!

Share This Page