Herkenbaar? Of helemaal niet?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fiona85, Feb 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fiona85

Fiona85 Lid

Feb 11, 2013
    74
    0
    0
    Jeeeeej! Vandaag de clearblue in mijn handen. Kon mijn ochtenpiesje niet meer ophouden om 5.50 en zat helemaal te shaken. Wist het eigenlijk wel maar zo blij!!
    Houden het nog even voor ons het is nog zoo pril!! Maar wil t het liefst van de daken schreeuwen.
    Vind het ook zo spannend. Allemaal twijfels. Ben ik wel een goede moeder? Gaat het allemaal wel goed? Hopelijk word mijn kindje gelukkig. Hopelijk is het gezond! Wat kan ik behalve de bekende dingen zoals filet'damerican, niet meer eten? Ik google alles bijna wat ik in mijn winkelwagentje stop. Moet dat een beetje loslaten maar wil het beste. Moet me inhouden om me niet te vergrijpen aan de paaseieren.. Ik ben daar verzot op! Maar ben bang (omdat het nog zo kwetsbaar is) dat mijn baby dan overgewicht krijgt enz haha heeel sneu ik weet het.
    Maar is het ook herkenbaar? Of projecteer ik mijn eigen angsten teveel?

Liefs een heeeeel gelukkige maar onzekere mama (want dat ben ik nu ook al toch?)

Attached Files:

2. Woeza

Woeza Niet meer actief

Dat die angsten je zo overvallen is heel normaal. Alleen adviseer ik het om het toch wat los te laten en vertrouwen te hebben op de natuur.
    Vorig jaar was ik zwanger en was ik ook heel angstig. Later kreeg ik een miskraam. Baalde dat ik er niet gewoon van ging genieten. Ik ga nu extra genieten.

3. Fiona85

Fiona85 Lid

Feb 11, 2013
    74
    0
    0
    Oeii! Wat ontzettend rot voor je!!
    Ik ga ervan genieten dankjewel!! Ga mijn best doen om niet te panisch te zijn.

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd! Je mag een heleboel wel gelukkig. Alleen met rauwe producten (vlees, vis, kaas, ei) moet je oppassen. En geen alcohol natuurlijk. En het is zeker niet zo dat wanneer je toch een keer iets van bovenstaande eet, je kindje meteen schade oploopt hoor! Dus relax, gewoon gezond en gevarieerd eten en dan komt het allemaal wel goed!

5. Fiona85

Fiona85 Lid

Feb 11, 2013
    74
    0
    0
    Dankjewel! Ja daar ben ik dan meteen zo bang voor maar moet indd niet te krampachtig doen. Liefs Fiona

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!lekker gaan genieten hoor! En die gedachten horen er gewoon bij ;)

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Gefeliciteerd en alle groente goed wassen als je in de tuin ga werken handschoenen aan en geen kattenbak verschonen als je die heb natuurlijk:D. De angst of je wel een goede moeder zal zijn herken ik ook wel hoor maar zodra die kleine geboren is ga het eigenlijk vanzelf dus net wat hier boven sta laat het een beetje los en geniet voor je het weet is hij/zij er

8. Ann87

Ann87 Bekend lid

Aug 12, 2012
    712
    0
    16
    Gefeliciteerd!! Ga er maar lekker van genieten!

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik denk niet dat je baby dik wordt van paaseieren hoor :D :D
    Kijk anders gewoon eens op de website van het Voedingscentrum, daar staat beschreven wat je beter kunt laten staan tijdens de zwangerschap.
    Eten en drinken tijdens de zwangerschap | Voedingscentrum

10. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

11. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008