Na een miskraam in 2019, 2020 en 2021 ben ik nu weer 4 weken en 4 dagen zwanger. En weer heb ik het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek gaat laten. Alle symptomen die ik had zijn langzaam verdwenen. Geen pijnlijke borsten meer, geen pijnlijke buik meer en niet meer misselijk. Hoe houdt je vertrouwen dat het goed gaat, als je gevoel al zegt dat het mis is.
Oef… ik heb werkelijk geen idee! Ik denk dat dat moeilijk zal zijn en blijven… Heb je helemaal niets aan. ik zal iig voor je duimen en hoop dat het deze keer toch écht goed mag blijven gaan!! Kop op!
Ik heb bij mijn eerste 3 zwangerschappen super veel klachten gehad en ook HG inclusief ziekenhuisopname en medicatie. Bij de zwangerschap van S. had ik 0,0 klachten.. het is dat ik dikker werd toen pas kwam het besef. Maar geen misselijkheid, geen moodswings etc.. dus geen klachten hoeft niet te betekenen dat het direct misgaat❤️
Door het gewoon per dag te bekijken. Vandaag ben je zwanger, morgen zie je wel weer. Hier ook 3 miskramen gehad helaas.
Hoe is het nu met je? Ik ben nu 5+4 weken zwanger, ik heb 4 miskramen gehad en mijn symptomen zijn soms ook compleet verdwenen. En dan denk ik somber "zie je wel, daar gaan we weer". Vanmorgen zelfs nog. Maar de honger kwam terug, de vermoeidheid en vage misselijkheid ook, en ik lig nu met felle pijnlijke steken in mijn borsten in bed. Het wisselt zó erg, om gek van te worden!