Prille zwangeren !

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monic, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Het laatste herken ik wel, ik ben er afgelopen weekend achter gekomen dat ik heel pril zwanger ben. & heb sinds zaterdag last van lage rugpijn.. Beetje zeurend gevoel. lang leven mn kruik;)
    Spannend meiden!
    Ik vind het zelfs wel erg spannend, heb helaas meerdere mk gehad & waren al lang bezig. Lopen bij de gyn & krijgen meer echo's.
    Alnog ga ik wat later bellen, meer omdat ik bij mn vorige zwangerschap ze een lege vruchtzak zagen & me 3 weken lieten wachten voor een volgende echo. Ben wel heel moe aan het eind van de middag.

2. Olicha

Olicha Niet meer actief

Sterre & Wendy beiden Gefeliciteerd!!!

Sterre, jeetje! Ik hoop dat deze zwangerschap mag uitgroeien tot een gezond kindje! Ik kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt. Ik heb zelf jaren terug een mk gehad met 6.3 ik vind het altijd een spannend moment en ook al zegt het weinig, wil ik er zo snel mogelijk overheen gaan.

Maar jij hebt dus ook last van buikpijn en dan helpt een kruik? Ga ik ook proberen. Laatste 2 dagen gelukkig weinig last gehad van overheersende buikpijn. Nu wel lichte vlaag van misselijkheid en liet me vandaag bijna verleiden in de Ahold zure snoepjes te kopen.

Wanneer heb jij een 1e afspraak Wendy?
    En Sterre, weet je wanneer jij een afspraak gaat maken?

fijne avond alvast!

3. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb aanstaande woensdag de intake bij de verloskundige. Vindt het echt spannend. Ik wil ook een extra echo laten maken met 8 weken. Want vanaf 10 weken wordt het pas vergoedt

4. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier ook een prille zwangere :)

mijn eerste echo is op 10/2 dan ben ik 7 weken
    ik heb alleen "last" van
    - zere borsten
    - moe
    - koud
    - speekselen als een sint-bernard hond
    - steken in mijn baarmoeder zijkanten (banden/ groeipijn volgens de gyn)

niets aan de hand :)

voel me er soms wel angstig door

en wordt overal (niet alleen op forum) geconfronteerd met miskramen, dan is het moeilijk om dat uit je hoofd te krijgen

5. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames en gefelicteerd met jullie zwangerschap. Even mijn verhaal vertellen. Na 2mk en 6 IUI zijn we begonnen met IVF / ICSI bij de eerste had ik 33 eicellen bij de punctie en heb ik geen terugplaatsing gehad dit ivm felle overstimulatie we hebben dus eerst onze 8 embryo's moeten laten invriezen. ik heb vrijwel snel na PU mijn menstruatie gekregen en mochten ook meteen terug starten. Ik heb dus 1 cryo blastocyst teruggeplaatst en tot grote vreugde ben ik zwanger na 3,5 jaar. Maar op 12/1 kreeg ik een bloeding en ben toen s ' avonds naar spoed gegaan. Daar heb ik een bloedafname en echo gehad. Mijn bloed was goed gestegen en op de echo was alleen de vruchtzak te zien en een relatief grote bloedklonter en heeft de gyn mij meteen 4 weken thuis gezet.toen hebben ze tegen ons gezegd dat we er rekening mee moesten houden dat het mis kan gaan. Toen op 15/1 moest ik weer op controle gaan en toen was er een vruchtzak, dooierzak en vruchtje te zien en mijn bloedwaarden waren weer gestegen.en op 22/1 moest ik weer op controle en toen hebben we een mooi kloppend hartje gezien en gehoord. Nu op 29/1 moet ik weer op controle gaan. Ik ben vandaag 7w1d

6. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Hoiii, ik meld me ook :D
    Ik ben vandaag 4w en 2 dagen zwanger van ons eerste wondertje!
    In augustus gestopt met de pil en in ronde 5 was het dus raak,
    Ik leef momenteel op een roze wolk, blijf de hele dag glimlachen :)

Symptomen (vanaf week 3)
    Moe
    Rommelende darmen en veel boeren
    Honger!

En sinds gisteren vlagen van misselijkheid.

Wanneer gaan jullie het vertellen aan ouders/vrienden etc

7. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48

Pfoe wat spannend allemaal, zenuwslopend!
    Gelukkig dat het er allemaal goed uitziet nu.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik meld me ook!
    Na 6 jaar eindelijk zwanger... Dus ook erg onzeker. Maar vooral blij!
    Ik heb vooral "last" van darmen, lage zeurende rugpijn en soms buik, vaker plassen, niet veel in één keer kunnen eten en pijnlijke gevoelige borsten en tepels.

9. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Dank je wel! We zijn super blij, we hadden niet echt veel mazzel.
    Duimen dat het nu wel goed blijft gaan.
    Ik ga denk ik volgende week pas bellen, ik loop bij de gyn en krijg veel echo's tot 12 weken. Mocht het goed blijven gaan, blijven we ook bij de gyn. Vind het heeeeeeeel spannend! Ben vandaag 4 weken, had 3 dagen voor nod al een heel duidelijke positieve test en vanmorgen een knaller:D
    Klachten die ik heb is een zeurend gevoel in onderbuik/onderrug. Hoofdpijn/migraine achtig & heel moe.
    Hoe gaat het bij de andere dames?
    & allemaal gefeliciteerd:D

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Avondeten is hier een ramp...

11. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Ik heb totaal geen klachten op de zere borsten na. Wel last van hoesten en zere keel maar dit heeft niet echt met de zwangerschap te maken denk ik. Zo weinig klachten maakt me ontzettend onzeker. Nog wachten tot 10 febr op de 1e echo!

12. Kel1989

Kel1989 Actief lid

19 jan 2015
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Vandaag 6 + 3 weken zwanger. Mei 2014 gestopt met de pil. In juli zwanger maar geeindigd in een missed abortion met 8 weken.
    Morgen naar de vk en maandag 2 februari de eerste echo!
    Voel me goed. Alleen wel last van pijnlijke borsten en heb het steeds heel erg koud.

13. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL

:)

ik heb ook last van hoesten en slijm "brokjes" op de longen en ik ben niet eens ziek of verkouden geweest en ook mijn 1ste echo is op 10/2
    ;)

14. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    het is hier nogal stil

15. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Ik ben vorige week naar huis gestuurd door de gyn. Op de echo (6+5) was geen vrucht te zien. Ik moet er rekening mee houden dat ik elk moment een bloeding en dus een miskraam kan krijgen. Twee artsen metvtwee verschillende echo apparaten hebben gezocht.

A.s donderdag mag ik terug komen voor een check. Ben intens verdrietig.....miskraam nummer 7 is voor mij de druppel en wil niet meer verder. Ik heb één prachtig wondertje en die waardeer ik nu nog veel en veel meer.....

16. Olicha

Olicha Niet meer actief

Sappie, wat naar zeg!
    Een stevige omhelzing voor jou. Ik weet niet veel te zeggen.
    Ik hoop dat je veel aan je partner hebt. Het lijkt mij erg moeilijk dit mee te maken en te verwerken.

Mocht je het van je af willen schrijven.. mag je dat altijd hier of in een pb doen!

knuffel

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Vreselijk Sappie... Wat een vreselijk nieuws :(
    Heel veel sterkte.

18. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Alle zwangeren gefeliciteerd!

Sappie veel sterkte!

Ik zelf ben nu 7 weken en 5 dagen zwanger van ons tweede kindje.
    Heb momenteel buikgriep en kan daardoor nauwelijks eten. Daarvoor nergens last van.

19. Olicha

Olicha Niet meer actief

Dames,
    Zijn er nog mensen bij de verloskundige of gyn geweest, hartjes gehoord of echo gekregen?

Hoe gaat het verder? Nog last van kwalen?

groetjes!

20. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik mag 20 feb pas voor een echo bij de gyn. (Ik tel letterlijk de dagen af)
    Vind het allemaal heel spannend.
    Hoe voelen de andere dames zich?

Deel Deze Pagina