Blaasontsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxisoldexx, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik kreeg dus net te horen dat ik blaasontsteking heb. Op zich niet erg maar de medicijnen die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap ben ik dus heel erg allergisch voor.:$
    Ze zijn nu aan het overleggen met de uroloog in het ziekenhuis. Ben echt nerveus.
    Meer mensen die dit hebben?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Waarvoor ben je alergisch dan? voor amoxiciline (antibiotica)?

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ja o.a amoxiciline en de andere antibiotica die je mag tijdens de zwangerschap. Bij mijn eerste had ik op het 33 weken blaasontsteking en toen werd er al gezegd dat ik geen blaasontsteking meer mocht krijgen omdat er gewoon geen medicijnen meer waren. Die blaasontsteking toen heeft dus ontsluiting veroorzaakt met 33 weken.

4. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Ik heb het dus ook, dat ik allergisch ben voor de medicijnen tegen blaasonsteking in de zwangerschap..

5. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Ik ook! Maar heb toch iets gekregen wat goed hielp. Dus er zijn wel degelijk medicijnen voor mensen die allergisch zijn. Ik had ook weeen met 33 weken ondanks de medicatie. maar ben morgen 36 weken nog zwanger....

6. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    haha dat jij iets hebt gekregen wat hielp wil niet betekenen dat ik daar ook niet allergisch voor ben;)
    Maar na lang overleg tussen de uroloog en de gyneacoloog zijn ze met een oplossing gekomen gelukkig!!

7. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    En wat is de oplossing? Mijn zoontje is met 28+6 geboren waarschijnlijk door een blaasontsteking. Ik heb nu mijn 3e kuur Augmentin (Amoxiciline/clavulaanzuur) er op zitten en het kan zomaar zijn dat ik daar imuun voor wordt. Voor Nitrofurantoine ben ik allergisch. Ben dus benieuwd welke opties er nog zijn!

8. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik heb nu Zinnat gehad. Ik merk alleen nog geen verschil.

9. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Dat is waar maar ze hebben zoveel verschillende soorten er is altijd wel eentje die jij kan nemen hoor. Zo bedoelde ik het. Mail wordt soms anders gelezen haha. En sommige bijwerkingen zijn minder erg dan anderen. Ik ben bijna bevallen door een blaasonsteking dus wat heb je liever ;). En sommige meiden zijn dus bevallen.

En het ligt er natuurlijk ook hoe allergisch je bent. Bij mij is het heel heftig, ik krijg door bepaalde merken geen lucht meer want mijn keel zwelt op en mijn tong ook.

Maar gelukkig hebben ze iets gevonden. Beterschap.

10. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    De huisarts zei in eerste instantie dat het op hield omdat dit echt het laatste is helaas. Van de andere medicijnen zwel ik helemaal op. Krijg ik 2 keer zulke dikke vingers, mijn ogen gaan dicht zitten enz. Dat is zeker geen pretje!

11. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik ben dus donderdag begonnen met de medicijnen. Zou ik dan nu zo'n beetje klachtenvrij moeten zijn? Het is een kuur van 5 dagen

12. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou wel een stuk minder moeten zijn in ieder geval.
    Drink je ook extra veel water erbij? Dat is wel goed om het schoon te spoelen. En evt, vitamine C of Cranberry pillen nemen om te zorgen dat je urine goed zuur blijft.

Deel Deze Pagina