Goeie avond ladies... Even een vraagje, sinds vandaag weer sinds lange tijd/eerste wkn zwangerschap menstruatie gevoel in mn onderbuik. Dacht dat dit alleen begin van de zwangerschap kon voorkomen. Hebben jullie dit ook gehad? Ook met vlagen last van mn onderrug, maar dat komt denk omdat ik afgelopen dgn geleerd heb voor een tentamen en daardoor 'gehangen ' heb op de bank. Mn kleine prinses zwamt trouwens nog vrolijk rond, voelt dr vaak als ik zoals nu rustig op de bank zit/lig. En luister elke avond ff met de angelsound zodat ik lekker met een gerust hart kan slapen....
herkenbaar komt door de enorme groeispurt die je baarmoeder nu maak t dus hebben je banden het ook zwaar te verduren daarom ook de pijn in je onderrug het trekt vaak helemaal door even rustig zitten met een warme kruikt werkt vaak wel of even lekker onder de warme douche
Het is waarschijnlijk de groei van je BM, maar er is een kleine kans dat het van een blaasontsteking komen kan. Die symptomen voelen altijd anders in je zwangerschap. Een zwaar gevoel in je onderbuik kan al een symptoom zijn. Misschien niet verkeerd om het voor te leggen aan je vk. Niet omdat het iets ernstigs is, maar om iets simpels als een blaasontsteking uit te sluiten