Prille zwangerschap en symptomen die minder worden?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door FoXii, 15 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wistaire

    Wistaire Actief lid

    4 mei 2015
    400
    231
    43
    Dan zou je ongeveer 13 dpo zijn denk ik.. heftig dat je dan al misselijk bent hoor! Mijn testjes liepen ook niet direct goed op en uiteindelijk een vette knaller, gewoon nog even doortesten, je bent nog vroeg!
     
    Fennec vindt dit leuk.
  2. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Dag van punctie moet je als dag van eisprong houden. Dus denk 7 april punctie toch. Dan zou je nu 4.1 week zwanger zijn vervaldatum is dan 28 december.
     
    Fennec vindt dit leuk.
  3. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    "vervaldatum" haha. :roflmao:

    Ik had een cryo, dus de punctie was ergens in februari van deze. Hij was 5 daags bij terugplaatsing. Vandaar mijn niet-zo-goede rekensom. De datum van ovitrelle zetten was 16 april. Terugplaatsing 5 daagse op 11 april.
     
  4. momim

    momim Niet meer actief

    Pff... verschrikkelijk he, die symptomen die komen en gaan. Vandaag precies 5 weken zwanger. Afgelopen dagen zijn borsten bij minder zeer gaan doen, misselijkheid komt nog wel in vlagen maar lijkt ook minder heftig. Gisterenavond menstruatiekramp gevoel, is nu weer helemaal weg gelukkig. Vanwege een uitgebreid traject in de medische molen (we proberen al 4.5 jaar zwanger te worden) gelukkig wel over 1.5 week al een vroege echo. Maar wat kun je jezelf gek maken! Sinds gisteren het gevoel dat het mis moet zijn, vind het zo lastig om dat gevoel kwijt te raken! Hebben jullie tips? Behalve rustig afwachten ;)
     
  5. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Google-jezelf-een-vreselijk-drama-festijn :D:D Als dat festival bestond kocht ik zeker kaartjes.

    Ik denk dat we ons allemaal zo voelen. Omdat je het zo graag wil. Je was er continue mee bezig en kon alleen maar denken aan: ik hoop dat het raak is. Dat tweede streepje wat verschijnt op de test is voor zolang als je bezig bent je grootste wens. En dan is het zover... het voelt geweldig. Beter is er niet. Maar ja.... dan komt de onzekerheid, want hoe rot is het dat de grootste wens waar je hele dagen/maanden/jaren naar uit hebt gekeken weer verdwijnt. En dat je weer terug moet naar wensen....
     
    Fennec vindt dit leuk.
  6. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
  7. momim

    momim Niet meer actief

    Bedankt! Wat een fijne site. Nu voelt het helemaal fijn om de dagen weg te kunnen strepen ;)
    Gelukkig kwamen na 24 uur geen 'kwaaltjes' te hebben gehad mn zere borsten en misselijkheid weer terug dus weer stuk weer rust in mn hoofd. Ach, mn man zei later al: ik twijfelde geen moment, met al dat hormonale gedoe:rolleyes:
     
    Fennec vindt dit leuk.
  8. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Hallo,

    Ik heb nu dus een rare vraag.

    Ik merk als ik gemeenschap heb (een week of 2 geleden ongeveer) dat ik erna heeeel licht bloedverlies had. Het was geen echte helder rode kleur maar is was er wel van geschrokken. Het was dan ook maar echt 2 keer vegen en het was weg en het was ook echt minimaal.

    Nu heb ik gister ook gemeenschap gehad in de middag en ik merkte nu vanmorgen op dat ik weer hetzelfde probleem heb.. en nu weet ik niet of dit wel goed is of niet... Ik heb het ziekenhuis gebeld omdat ik onder behandeling sta van een gynaecoloog en die bellen straks terug.

    Zijn er meer vrouwen die zoiets hebben meegemaakt?
     
  9. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    @FoXii dat schijnt normaal te zijn. Je baarmoedermond is nu beter doorbloed dan normaal dus gaat sneller bloeden als er iets tegenaan komt.
     
  10. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Ik heb daar wel over gelezen, Alleen dan vraag ik mezelf de reden af waarom het dit keer niet gelijk na het vrijen komt maar een halve dag tot bijna een dag later? Ook kan ik niet zeggen of ik buikpijn gehad heb vannacht toen ik sliep.. dus weet niet zo goed of dit hetzelfde is als vorige keer?
     
  11. momim

    momim Niet meer actief

    Dat kan heel goed, omdat het zo’n kleine hoeveelheid is, zijn paar druppels bloed die zich mengen met het slijm in je vagina, vandaar dat het vaak pas later met afvegen zichtbaar is
     
  12. Meisje80

    Meisje80 Actief lid

    25 sep 2017
    121
    70
    28
    Vrouw
    Ik heb al sinds het begin van mijn zwangerschap bloedverlies na gemeenschap. Best irritant, maar inmiddels weet ik waardoor het komt en dat het ook na een halve dag weer weg is. de ene keer is het meteen erna, de andere keer een paar uur later. Kan me voorstellen dat je het op deze termijn erg spannend vindt, maar het hoeft echt niets te zijn.
     
  13. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Ik heb alle dagen echt elke dag wel een paar keer ( zon max 2 keer ) per dag totaal dat als ik afgeveegd had dat ik dan wat bruine "spotting" had, was heel weinig hoor.

    Nu vandaag had ik helemaal niks, ik was dan ook wat positiever alleen sinds nu net heb ik ineens met afvegen rood bloed? Ik word er eerlijk gezegd niet echt positief van en vind het moeilijk om dan positief er in te staan.. Ik heb zoiezo maandag mijn echo en moet tot die tijd dus zoiezo nog wachten en hopen dat er niks aan de hand is maandag.

    Zijn er meer die dit hebben gehad?
     

Deel Deze Pagina