Wie oh wie heeft een lijst..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoepje84, 1 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Met wat je allemaal nodig zal hebben tijdens je bevalling en kraamtijd in het ziekenhuis!

Ik heb ervoor gekozen geen kraamzorg thuis te willen hebben en wil dus in een geboortehotel verblijven na de bevalling in het ziekenhuis. Maar wat neem je nou allemaal mee??

Iemand die een lijst heeft?

2. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Die zijn met even googlen wel te vinden hoor!
    En anders folders van het ziekenhuis of geboortecentrum... zo ben ik eraan gekomen tenminste

(heb hem nu even niet bij de hand ;))

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Niet direct een lijst, maar ik zou eerst eens kijken wat er wordt geboden bij het kraamhotel van je keuze. Dus krijg je bijv voeding, luiers, kraamverband etc binnen de te betalen prijs? Dat scheelt al in je lijst.

In ieder geval voldoende kleding voor mama en kindje voor de kraamperiode. Uiteraard zijn veel dingen nog snel op te halen door je partner of familie.

4. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

In het geboorte hotel hebben ze wel alles voor t kindje maar wel natuurlijk tegen een prijs. Alleen ik heb wel een kraam pakket aangevraagd dus die neem ik dan gewoon mee dan hoeft t van hun niet. Mits ze natuurlijk ook andere dingen gebruiken dat is geen probleem

Deel Deze Pagina