Prille zwangerschap....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door deetje8, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmine29

Yasmine29 Lid

24 nov 2012
    23
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hallo dames,

Ik ben ook een hele prille zwangere, zit vrijdag aanstaande pas op 6 weken en dan heb ik ook mijn eerste echo.

Ben echt benieuwd of alles wel goed zit en alles wel helemaal compleet is enzo dus echt heel erg spannend.

Maak me wel druk om elke krampje en dingetje wat ik voel in mijn buik dan denk ik al snel hoop niet dat er iets mis is, maar goed nog 1 dagje wachten en dan de echo dus afwachten maar.

Alle dames een hele fijne zwangerschap toegewenst

2. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Hoi Yasmine, jullie eerste? Je kunt nu nog niet zien of alles erop en eraan zit hoor ;) Maak je geen zorgen, komt vast goed! Enne, gefeliciteerd he ;)

3. Yasmine29

Yasmine29 Lid

24 nov 2012
    23
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi Kim, ja de eerste inderdaad dus vandaar dat onrustige in mij of alles wel goed is enzo maar ja klopt ook 1ste echo laat nog niet zien of alles compleet is maar ik bedoelde meer van of het wel allemaal op de juiste plek zit in de baarmoeder. Dankjewel meid voor je felecitaties het blijft allemaal heel spannend zeg......

4. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Hoi Yasmine, gefeliciteerd!

Mijn echo was prachtig, we hebben het gefilmd!

11/12 weken echo 13-12-2012 - YouTube

Ik voel me nu heel rustig en gezegend. Maandag op vakantie, ik ga nu met een goed gevoel weg, en kom hopelijk lekker uitgerust terug!

5. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Whaaaa, kruidnootje wat mooi!!!!!!!!! Alive and kicking!!!!! ;)
    Ziet er erg mooi uit. Nu lekker gerust op vakantie en genieten!

6. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Je hebt vandaag echo gehad? En en en en?

7. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Mooi kruidnootje!! Super!

Yasmine: gefeliciteerd! ! Echo gehad?

Heb 24 december volgende echo. .. ben benieuwd! !!

8. Yasmine29

Yasmine29 Lid

24 nov 2012
    23
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hallo allemaal, ja ook mijn 1ste echo gehad ongeloofelijk zeg zo klein en hartje was al aan het kloppen was precies 6 weken.
    Dus ben helemaal happy!!!

Wel nog iets vervelends de pijn die ik aan mijn linker zijde had klopte dus wel ik heb namelijk een cyste aan mijn linker eierstok dus die moet weg gehaald worden.

Ik maakte me al ernstige zorgen en het eerste wat in mij opkwam was hoe met de baby maar de vrouw van het echo bureau heeft gezegd dat de baby er verder geen last van heeft en er ver vandaan zit alleen moet de cyste wel voor de 16de week van de zwangerschao verwijderd worden ivm het groeien van de baarmoeder dus heb deze week een afspraak bij de huisarts om een verwijzing te vragen voor de gynacoloog om de cyste te laten verwijderen maar toch ben ik echt bang voor de baby dus ik zit nog wel een beetje in de stress.

Kruidnootje wat mooi echt prachtig zeg!

Deetje dankjewel meid, ben ook helemaal happy!!!

9. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Yasmine, maak je geen zorgen meid, ze weten echt wel wat ze doen. Je kan t maar beter nu laten doen dan wanneer je verder bent en de baby groot wordt. Dan kun je er echt veel last van krijgen.
    Maar super dat je t gezien hebt. Wat een wonder hè?!

10. Lovely07

Lovely07 Lid

10 dec 2012
    21
    0
    0
    Account assistant
    Hoi allemaal! Ook ik ben (nog erg pril) zwanger! Ik ben er 10-12-2012 achter gekomen! Het is echt totaal onverwacht. Ik heb ook geen relatie en ga het straks dus alleen doen.

Ik ben 25, kom uit Zaanstad en het wordt mijn eerste kindje maar mijn tweede zwangerschap. 3 jaar geleden was ik zwanger maar dat bleek een molazwangerschap te zijn. Ik heb toen ook een erg zware tijd gehad doordat m,n ex de dag na m,n operatie weg is gegaan en ik die hele malle ziekenhuismolen zelf moest doorstaan.

Maar nu lacht het geluk me dus weer toe! Het kindje is van een jongen waar ik wel vaker "leuke nachtjes" mee heb (gehad). Hij weet het nog niet. En wil (door mijn verleden) eerst de echo hebben gehad voor ik het hem ga vertellen. M,n moeder weet het wel, maar m,n vader moet ik het ook nog vertellen. Ik ben erg benieuwd hoe iedereen gaat reageren omdat het totaal onverwacht is natuurlijk.. Spannend spannend!

11. Yasmine29

Yasmine29 Lid

24 nov 2012
    23
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Kim ja het is echt een wonder :)

Ja ik heb al wat lopen googlen maar maak mijzelf alleen maar gek want veel negatieve verhalen en weer veel positieve verhalen dus zit met een dubbel gevoel maar goed ik zie het wel, ik ga er in iedergeval deze week achteraan en dan zie ik wel wat de gyn gaat zeggen.

12. Yasmine29

Yasmine29 Lid

24 nov 2012
    23
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ;)
    En welkom bij de prille zwangerschappen club!

13. Lovely07

Lovely07 Lid

10 dec 2012
    21
    0
    0
    Account assistant
    Dank je Yasmine! Allemaal erg spannend! :D

14. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Geloof niet alles wat je leest op internet ;) Komt allemaal goed!

@Lovely: welkom en natuurlijk gefeliciteerd! De vader van je kindje weet het dus nog niet en het is iemand waar je wel vaker wilde nachtjes mee heb gehad? Maar wil hij dan wel een kindje? Wonen jullie samen?

15. Lovely07

Lovely07 Lid

10 dec 2012
    21
    0
    0
    Account assistant
    @Kimhv Nee, hij weet het niet, en nee we wonen niet samen. Het is nooit onze bedoeling geweest zwanger te worden. Ik was van m,n pil af omdat ik merkte dat daardoor mijn cyclus weer wat "normaler" werd (door die mola). We gebruiken altijd condoom en ik denk dat daar wat mis mee was.. Dat kan uiteraard niet anders..

Ik weet dat hij nu geen kinderen zou willen.. Hij is erg van het huisje boompje beestje en dat zit er bij ons (van mijn kant) niet in.. Ik ben niet verliefd en ga dat ook niet worden.. Ik heb wel m,n eigen zaakjes op orde.. Ik heb een huis, een goede baan dus kan mezelf en de kleine goed onderhouden als hij zegt dat hij er niks mee te maken wil hebben. Maar zoals ik hem ken denk ik dat hij z,n verantwoordelijkheid neemt..

Ik moet het gewoon af gaan wachtten..

16. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Lovely: proficiat! behoorlijk verhaal.... ben benieuwd!

Zo nog een weekje en dan krijgen wij weer een echo. Wanneer krijgen jullie een echo?

17. Lovely07

Lovely07 Lid

10 dec 2012
    21
    0
    0
    Account assistant
    Nou, hij weet het hoor! En was een heel erg dubbel gesprek. In eerste instantie kwam t erop neer dat t m,n eigen schuld was en ik m,n eigen "probleem" op moest lossen.. Ben behoorlijk kwaad geworden zoals jullie kunnen begrijpen haha, van de lucht wordt je niet zwanger toch? Maargoed hij draaide ook wel iets bij, maar ik denk dat ik een alleenstaande mama ga worden. Vind ik dat heel erg? Nee! Zal het zwaar worden? Jazeker! Maar ik kom er wel!

Ik kfijg mijn eerste echo 29-12-2012 m,n eerste echo! Ik ga samen met m,n moeder, vind het zo vreselijk spannend!!

18. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    @Lovely07: pff kan me voorstellen dat je kwaad bent! Denk als ik het zo lees, dat je zonder de vader beter af bent! Zal zeker moeilijk worden... Maar je komt er zeker wel! Ja spannend he eerste echo??
    Ik heb maandag de volgende echo, vind het nu weer spannend haha! Ben zo onzeker vaak..

19. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Wat goed dat je het verteld hebt. Het zal voor hem ook een klap zijn zulk nieuws te krijgen. Wie weet komt hij er nog op terug. Een vriendin van mij is ook alleenstaand mama en ze doet het super! En zoals ik jouw berichtjes lees komt het ook helemaal goed. Je komt erg positief over.

20. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    @Deetje: wat heb jij veel echo's? Ik moet wachten tot 4 januari...

Deel Deze Pagina