Een stuk duurder maar gegarandeerd zonder gifstoffen lezen we. Iemand dit matras voor haar kind? Slapen ze beter en langer? De rescensies zijn lovend in ider geval!
Ik ken het merk niet maar zou ook nooit zo'n smak geld voor een kindermatras betalen😉 Abz is ook een EU matras en zonder gifstoffen en weekmakers en de helft goedkoper maar dan ook nog prijzig genoeg.
Wij hebben matras Donna. Besteld via slaap kindje slaap.nl heel fijn matras. Goed matras vonden wij erg belangrijk. We hebben maat 90×200. Kindermatrassen
Ja die hebben wij ook op het oog. Kijkend naar een matras dat minstens 10 jaar garantie heeft vinden wij dit het geld wel waard.
Tien jaar garantie op een matras van 55 bij 110? Ehm..... echt? Lijkt me dus geldklopperij. Op zo'n klein matrasje durf ik ook wel zo lang garantie te geven.
Nee hoor de 90x200 maat hebben wij ze hebben veel verschillende maten wij hebben gewoon de eenpersoons maat. Absoluut geen spijt van op een goed matras wordt hier niet bezuinigd. Is voor ons te belangrijk goed slaapcomfort.
vind dan nog 10 jaar garantie geven erg makkelijk aangezien de levensduur van een matras 8 tot 12 jaar is. het matrasje wat dl hier heeft komt op hetzelfde neer qua samenstelling en daar kan ook de tijk van in de wasmachine.. heeft alleen lang niet zoveel gekost als ze er daar voor durven vragen.
Wij zijn zeer tevreden over dit donna matras! Wat ons betreft elke cent waard geweest. Waarmee ik niet zeg dat andere matrassen slecht zijn. Nogmaals makkelijk of niet kwa garantie het is een super matras! Wij hebben er ook nog de molton bij met dikke katoenen bovenlaag. Heerlijk. Ook het dekbed komt van deze site de 4 seizoenen ook zeer tevreden over allemaal.
Deze molton F.A.N. katoenen kindermolton Dekbed zie ik er niet meer bij staan uitverkocht denk ik. F.a.n. 4 seizoenen dekbed is het