Onze middeltste dochter is 9 jaar en valt er soms wat tussen qua tv-programma's. Met de oudste kijken we wat stoerdere, enge films, die zij (nog?) niet leuk vindt. Met een jongste kijkt zij gezellige kinderfilms. Maar wat is nou een leuke film om met haar te kijken? Mama mia vond ze geweldig, dus ik zocht in de hoek met dans en muziek. Ik weet nog dat ik zelf 11 jaar was en dirty dancing mocht zien, wat toen veel indruk maakte. Maar vindt een 9jarige dat nu leuk? En Grease, of is dat veel te oud voor haar? Wat vinden jullie 9-jarigen leuk om te kijken?
Oh ja die heeft ze gezien en vond ze erg leuk! Was wel bij een vriendin, want wij hebben alleen Netflix. Ik merk dat mijn vraag eigenlijk nog wat anders is. Ik ben benieuwd wat jullie sàmen met je 9jarige kinderen kijken. Dat lijkt me zo gezellig, maar het helpt wel als ik het zelf ook leuk vindt
Er is een film op Netflix die onze dochter leuk vindt. Over een danseres die terug gaat naar het platteland en daar de plaatselijke dansclub gaat begeleiden naar een danswedstrijd. Misfit 1 en 2, Full Out. Hachi (over een hond)
Die allemaal inderdaad! Die ene film is Feel the Beat. Full out 2 is er nu ook, zie ik. Raising the bar en My perfect landing zijn hier ook meerdere keren gekeken. Step up is misschien ook wel wat? En Go! Is een serie, maar vonden ze hier evengoed leuk.
Mijn dochter vind zombies en decendants erg leuk. En zombies is niet eng (zoals de naam doet vermoeden) ze zijn groen en dat is het.