Primark aanrader of niet?

Discussion in 'De lounge' started by Shantii, Feb 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoor van veel meiden dat ze wel eens gaan shoppen bij de primark. Ik zelf ben er nog nooit geweest maar hoor er goede en slechte verhalen over. Nu was ik wel eens benieuwd wie er hier van zp wel eens shoppen daar en of het een aanrader is om er heen te gaan of niet?

Wij wonen in het oosten van het land dus het is wel even rijden voor ons en heb dan geen zin om voor niks te komen zeg maar.

Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen!

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Vreselijke winkel. Echt bagger kwaliteit.
    Sorry, ben nu 2x binnen gelopen maar echt niet meer.

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ik vond hem ook vreselijk. Lelijke kinderkleding vond ik. En druk! Niet normaal. En alles hangt door elkaar. Ik kon niet eens mee met mijn man naar het pashokje om te kijken of een broek hem goed stond, want het was te druk en dan was het niet brandveilig meer :(.

Dus je zou kunnen gaan, maar dan op maandagmorgen ofzo....

4. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Kwaliteit van de spullen is beter als de Zeeman. Maar daar houd het ook op! Je zou kunnen zeggen dat het tussen zeeman en hans textiel in zit maarja....je kent vast hans textiel niet (of ze moeten ondertussen ook in jullie hoekie van Nederland zitten?)
    De prijs is vergelijkbaar met zeeman...doorgaans. Ik heb er een aantal leuke dingen gevonden voor Wendy. EN heb een leren tasje gevonden voor als ik ga stappen (normaal heb ik n grote schoudertas mee zodat er spullen van luiers tot make up aaaaallemaal in kan plus n boodschapje her en der...niemand kan er ooit wat in vinden :D) voor maar 5,-
    Ik vind het iig een iet wat TE drukke winkel waar je als je goed snuffeld wel het een en ander aan nuttige dingen kan vinden Ondergoed, sokken, ravot kleding voor op de camping (of voor een zoon die nieuw eigenlijk niet waard is zoals mijn middelste...al wordt het al beter ;)...)
    Had verwacht dat de tshirts die ik gekocht had hun model niet zouden houden (gewend van de Zeeman) maar ik was blij verrast toen ze uit de was kwamen.
    Of het het waard is om helemaal hier heen te komen...tja...
    Als je naar Hoofddorp komt (daar zit een nieuwe vestiging...enorm ding) zit er iig een enorme berg winkels omheen die ook leuk zijn om rond te snuffelen.
    De andere zit in Den Haag is het niet?
    Ook leuk winkelen hoor daar niet van... maar kan ik niet zoveel van zeggen want ben ik al weer 10 jaar niet geweest (tjeezus...wat vliegt de tijd :$)

5. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    @Wendy, de andere zit in Rotterdam.

Ik ben er nog nooit geweest, maar ook heel nieuwsgierig, dus ga in maart een dagje naar Hoofddorp!

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmmm de primark zit hier 5 min van mij vandaan dus ik ben er vaak te vinden.
    je moet er niet van uitgaan dat je er een galajurk zal vinden. maar ze hebben wel leuke casual kleding. en de primark hier vind ik best wel netjes hoor. alles is makkelijk te vinden en op maat. de drukte ja daar kan je niks aan doen. het is er altijd druk maar met een boven en beneden etage waar er 15 kassa's (op elke etage) open zijn gaat het best wel snel allemaal.
    ook de kinderkleding vind ik ebst wel leuk..nou ja voor de meisjes vanaf een jaar of 1 dan. voor jongens en ook voor mannen is het echt geen winkel.
    nu hangt de zomer collectie eren ze hebben toch best leuke bikini's hoor en van die strand jurkjes enz.

ik zou absoluut niet gaan tegen de tijd dat de salarissen worden gestort want dan wordt je omver gelopen.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik kom ook uit het oosten en ben een maandje terug naar Rotterdam geweest.
    Vond het opzicht wel een leeuke winkel, heeeeel goedkoop en de dingen die ik heb gekocht , lijken van goede kwaliteit.
    Word heeeeel hebberig van zulke winkels.
    Alleen vond ik de kinderafdeling heel erg tegenvallen net als de mannenafdeling...

Dus ja... is het het waard? Ik vond van wel, zitten nog heel veel andere winkels bij dus dat scheelt een hoop.

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    wij zijn toevallig vorige week geweest ( in hoofddorp)
    en ik vind het een heerlijke winkel.
    het is hier een super mooie nette winkel, alles hangt super mooi en helemaal geen bende..
    wel druk, maar ook 15 kassa's ( op elke verdieping)

de kinderkleding hier is ook ontzettend leuk, vooral voor meiden ontzettende leuke kleding.

en ik vind dat ze er ontzettend mooie lingerie hebben, en het is ook 1 van de weinige die mooie lingerie in grote maten heeft!

dus ja ik vond het zeker waard om erheen te gaan!

9. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ben nu 2 x in die van rotterdam geweest en de ene keer hadden ze hele leuke kleren, de andere keer viel het wat tegen.

Ik heb er wat basics vandaan gehaald, gewoon zwarte shirtes met lange mouwen enzo, en die gaan nu al een jaar mee. Waren toen 2 of 3 euro per stuk. Ze gaan hier ook altijd in de droger en zijn nog steeds mooi.

Ik denk dat je het net moet treffen welke collectie ze hebben hangen.

Heb ook een mooi shirt en trainingsbroek mee genomen voor me ventje, die zijn ook nog steeds mooi, en die draagt normaal niets anders dan merk kleding.

10. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    1,332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ik ga regelmatig in Rotterdam kijken. De ene keer vind ik er leuke dingen tussen hangen en de andere keer ga ik met lege handen naar buiten. Maar dat heb ik bij andere (ook duurdere) winkels ook. Qau prijs/kwaliteits verhoudingen vind ik het wel goed. Je moet van zulke prijzen nooit verwachten dat je een super kwaliteit krijgt. Dat is bij Zeeman, Wibra en/of Hans Textiel net zo. Ik ga altijd op een doordeweekse ochtend en dan is het best te doen.

11. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben er 1x geweest....maar nooit weer!
    Wat een drukte!
    Je moest zeker 45 minuten in de rij staan voor de kassa.
    En hetzelfde geld voor de pashokjes.
    Ze hadden er wel een paar leuke dingen tussen...maar ik werd al beroerd toen ik die rij zag....dus ben maar snel weer weggegaan.

12. Maia

Maia Niet meer actief

ik zou er nou niet speciaal het halve land voor doorrijden. Ik woon in de buurt van die van Hoofddorp, maar dan is het meestal onderdeel van mijn rondje winkels daar, vaak ga ik er niet eens naar binnen omdat ik het te druk vind. De winkel in H'dorp is wel mooi, dat wel en overzichtelijk. Kwaliteit wisselt heel erg, heb nu wel een erg leuk jurkje voor mijn dochter gekocht.

13. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon vlak bij rotterdam dus daar twee maal geweest maar wat een verschrikking zeg. Ga nooit meer ......druk druk druk en wat een zooitje. Alleen maar graaien daar en mensen gooien het overal en nergens weer neer. Voor mij dus nooit meer :(

14. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Tjha wat zal ik er van zeggen, als eerste dat ik het zeker niet de moeite vind om speciaal en alleen voor de Primark het halve land af te rijden. Of je moet er natuurlijk een hele dagje shoppen in een andere stad van maken dan kan het opzich nog.

Kwa spul wat ze er hebben tjha wat zal ik zeggen, ik heb voor mijn dochter 1 broekje gekocht welke ze na 3 keer dragen kapot trok (bij de bovenrand zeg maar) toen ze haar broek omhoog wilde trekken. Dat was dus een grote miskoop.
    Maar ik heb er ook een buitenspeel winterjas vandaan (€9,- ;)) en die ziet er na 4 keer wassen nog steeds goed uit. (zelf vind ze hem helaas leuker dan haar mooie winterjas die €60,- heeft gekost.......).

Verder heb ik er voor mezelf wat longsleeves vandaan voor onder mijn kleding en die blijven verrassend mooi, vind ze mooier blijven dan die van de H&M.

Maar ondanks dat ik er 2 keer per maand even binnenloop heb ik er nog nooit een echt leuk shirtje, trui/vest of broek vandaan weten te halen.

Dus tjha om nou voor een wat longsleeves het halve land af te rijden, dat zou ik er niet voor over hebben ;).

15. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Wel grappig om te lezen, door dit topic besef dat er best veel zwangerschapspagina dames bij mij in de buurt wonen ;).

16. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    1 aanrader ga NOOIT in het weekend wat dat is gewoon weg niet te doen!!! SUPER DRUK.. je kan beter op een door de weekse dag gaan..

17. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Ik ben een keer in Luik geweest en voor basic shirtjes is het wel leuk. Ik had wat effen longsleves voor mij en mijn dochter gekocht, en wat ondergoed. Echt aparte dingen hadden ze er niet vond ik.

18. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

Jul 8, 2008
    719
    0
    0
    ik ga er ook wel eens heen maar dan in luik en moet zeggen de ene keer hebben ze vanalles leuk en de andere keer niet moet zeggen koop er meestal een vestje of longsleeves en die blijven super mooi en ook in vorm en mijn zoontje heeft ook een paar truitjes van en zelfs spijkerbroeken moet je wel goed zoeken is niet altijd even leuk maar als je goed kijkt kun je wel wat dingen vinden maar je kan inderdaad beter een doordeweekse dag gaan dan valt het wel mee en tot nu toe blijven de kleren goed van de kids

19. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Geen idee hoe de nederlandse winkels zijn..

Ben er alleen in Londen (oxford street), Belfast, Dublin, Cork, Galway en Limerick geweest, bij de laatste zeker elke week, en er nog nooit met lege handen uit gekomen. Laatste keer was 2 jaar geleden in Londen, dus zou t ook niet weten wat voor collecties er nu nog zijn.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het is wel leuk (voor op een dinsdagochtend ofzo dan wanneer het wat rustiger is), maar zou er niet uren voor gaan reizen.. tenzij je sowieso nog wilt gaan shoppen in de buurt.

Share This Page