Hoii dames, Ik ben op zoek naar een nieuwe stofzuiger, maar geen idee welke. Ik wil er eentje die niet zwaar is, fijn in gebruik, en met een goede zuigkracht, die huismijstof ook goed opvangt. Iemand suggesties?? Alvast bedankt
Wij hebben een Miele met een filter voor huisstofmijt!! De zuigkracht is super. En of die zwaar is, geen idee, altijd een trouwe Miele klant geweest
Een Bosch, superding, nieuw model, lekker klein en wendbaar en zuigt hard. Geen overbodige functies maar gewoon een hele fijne stofzuiger, en niet al te duur.
Miele... er is geen betere!! Maar serieus, ik heb al een paar keer een andere stofzuiger geprobeerd, want goedkoper, en iedere keer kom ik toch terug op Miele! Zowel in mijn zaak als thuis en ik ben er super tevreden mee, ik heb trouwens de Cats & Dogs. Groetjes
ik heb een nieuwe,geweldig ding LG hepafiltration (wehkamp) 80 euries,zonder zak,goede zuigkracht ik kan m iedereen aanraden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dusss................
Een miele clean air is wel een hele goede. Is een langwerpig model. Niet de lichtste maar wel ontzettend fijn in gebruik! Ik werk in de thuiszorg en ik vind dit toch altijd de fijnste stofzuigers. Ookal is het model voor de een of andr wat ouderwets, je hebt ze e.v.t in verschillende kleuren. En ze zijn heel degelijk in gebruik en qualitatief erg goed!
Bedankt voor jullie reacties!! Ik ga morgen online jullie genoemde stofzuigers eens bekijken en hoop dat ik dan een keuze kan maken.
Ik ben zo blij met m'n Dyson,zou geen andere meer willen! Geen stofzuigerzakken en behoud toch zijn zuigkracht!
Ik heb een nilfisk.. alleen die zijn zo duur... ben er wel super tevreden mee hoor.. is al wel een oud beestje van een jaar of 10 maar hij doet het super! En dat met 3 katten en een hond. Ben toch wel heel erg benieuwd naar die Cat en Dog stofzuiger..