Vooral basic shirtje zijn er in overvloed voor 2, 3. Dat zijn mooie prijzen voor werkshirtjes. En onderbroeken, en shorts zijn er ook van degelijke kwaliteit. Tassen voor 5, is ook altijd leuk scoren. En van die slechte lelijke nep-uggs gekocht voor als ik snel via de achterdeur de vuil-zak in de container ga gooien. Hahaha, die waren geloof ik 4, 5 of zo???? Kan er wel pret mee hebben, moet ik zeggen.
Ik vind de primark ook best leuk, haal er ook de basic dingen voor mezelf en voor mijn dochtertje van 1 hangen er soms opok best leuke dingen tussen. Voor mijn zoontje van 3,5 vind ik het weer niet leuk. Maar goed ikzelf woon ook in Rotterdam, dus als ik een dagje ga shoppen in het alexandrium pak ik de primark gewoon mee en ik ga meestal op woensdagochtend Dan is het niet zo druk. Tja, maar of je er nou helemaal hiernaartoe voor moet komen, ik weet het niet hoor .....
Ik vind het zelf geen leuke winkel, kan er ook niks vinden, net als bij h&m. Vriendinnen vinden het wel heel leuk en halen er best leuke dingen vandaan.
Hm oke haha een hoop reacties, en veelal hetzelfde dus ik kan er al een beetje een pijl op trekken.. Het is druk, dus kan beter op een doordeweekse ochtend gaan en dan meteen er een dagje shoppen van maken, wat natuurlijk altijd leuk is .. Maarreh, mij is altijd verteld dat het outlet kleren van h&m en jack en jones waren.. Dat is dus helemaal niet waar??
Nee het zijn geen outletkleren van h&m of Jack en Jones ofzo. Primark heeft een eigen merk dat volgens mij Atmosphere heet ofzo. Dus echt "primark-kleding". Ik koop er zelf alleen pyamas en ondergoed. De rest vind ik er echt "markt-achtig" uit zien.
Ik heb er van de zomer 2 setjes voor m'n dochter gekocht en wat t-shirts voor m'n zoon en het ziet er nog steeds mooi uit!
grappig: Maar meer misschien iets meer in de richting wat ik gehoord heb: Mensen die zeiden dat het een beetje h&m kleren/kwaliteit was met Zeeman prijzen... Dus wel die link met H&M
net als zeeman? ik vind zeeman een prima winkel, en kwaliteit vind ik erg goed.. alles wat ik daar heb gekocht blijft goed in model ook na tig keer wassen.. wibra is ander verhaal. maar primark zit dus alleen in rotterdam?
Primark zit in R'dam Alexandrium (waar vroeger de V&D zat) en in Hoofddorp.. Ik vond het wel geinig. Het is niet geweldig of het einde maar wel leuk om te kijken, heb er een paar dingetjes vandaan.
Ik vind Primark wel een leuke winkel, al vind ik dat je in de UK leukere dingen hebt dan hier in Nederland (of het kon die keren teoval zijn dat er leukere spullen waren).
Ben er 1 keer geweest in rotterdam.. zijn toen smorgens vroeg vertrokken uit almere en gezorgt dat we er waren toen ie open ging, heerlijk rustig. Alleen was er toen voor mijn gading niet veel bij, zijn meer de kleinere maten die ze verkopen.. shirtjes kan wel maar broeken niet naar gekeken. Wel is het zo dat je er niet helemaal speciaal voor moet gaan rijden,want dat is zonde.. zou er lekker een shopdagje van maken, want dat alexandrium is wel leuk