Heeft iemand enig idee of ze bij de Primark in Almere kluisjes ofzo hebben ? Ik ga morgen namelijk een weekendje naar Amsterdam maar wou bij Almere er even uit om bij de Primark te kijken. Ik heb alleen een trolleykoffer bij me en een stofzuiger in doos. Ik heb dus echt geen zin daarmee rond te sjouwen haha.. Lijkt me ook niet dat je naar binnenmag met zo'n koffer ? - of eventueel op almere station ?
ze hebben geen kluisjes ! en ik weet niet of ze dat mogen weigeren ?? volgens mijn loop je alleen wel de kans dat ze in je koffer willen kijken
Balen!! Durf eigenlijk ook niet te vragen of ze me spullen even achter zouden willen zetten ofzo. Heb niks te verbergen in mn koffer, maar het is nogal een gestamp en als mn koffer dan opengaat krijg ik de boel er niet meer in haha
Volgens de informatie van NS zijn er op het station in Almere geen kluisjes Misschien dan toch maar even vragen of je je spullen achter de kassa ofzo mag neerzetten? Lijkt me inderdaad niet handig om daarmee door de winkel te moeten slepen...