Ik wil heel graag naar een concert en vanaf 10 uur start de verkoop op internet. Wat moet ik allemaal doen om snel de kaartjes te kunnen bestellen?
eerder inloggen geeft geen garantie, ik heb het zovaak gehad dat je precies om 10 uur op kaartjes kopen klikt en ze je alsnog een half uur in de wacht houden. en maar hopen dat je goede kaarten hebt. maar idd zorg dat je alle gegevens bij de hand hebt! laatste keer dat ik kaartjes had gekocht wilde ik met creditcard betalen, maar was vergeten om de cardreader die dus nodig was klaar te leggen, totale stress! ik dacht nog nou dat wordt helemaal niks meer! maar gelukkig had ik de kaartlezer optijd gevonden en kon nog binnen de zoveel minuten de betaling afronden, oef!! Is het nog gelukt met je kaartjes?
F5...is your friend.... Zo heb ik kaarten voor Rammstein gekregen paar jaar terug...Was zo druk binnen 20 min uitverkocht!! maar blijven vol houden..iedere keer f5.....en heel veel mensen betalen niet op tijd, dus komen die kaarten na 10 min weer vrij...daar kan je nog wel kans op maken dus!! Als je de meteen mis grijpt dus...hier startte voorverkoop 10 uur, meteen half 10 al erin......maar ben bezig geweest tot half 12 Toen had ik 3 staankaarten...(wilde er 2...maar de site gaf me er 3 hahaha, niet afzeggen....dus maar 3 betaald en iemand mee genomen...)
Je moet gewoon geluk hebben... Enige wat je al kan doen is zorgen dat je al een account hebt en snel kunt betalen (dus creditcard of bankpas bij de hand). Super dat je kaartjes hebt! Veel plezier alvast bij het concert