Er kan zoveel gebeuren in een jaar tijd

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1983, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoeveel kan er in een jaar gebeuren.

Vorig jaar was het een stralende warme dag op 23 mei. Mijn 29e verjaardag. We hadden onze eerste afspraak bij de verloskundige staan en genoten die dag volop met alle lieve mensen om ons heen.

Vandaag mijn 30e verjaardag, een sombere grijze en natte dag. Dat wondertje wat toen in mijn buik zat was ons lieve zoontje die helaas na bijna 23 weken is overleden in mn buik.
    En amper 2 weken geleden is plotseling mijn lieve zus uit ons leven weggerukt. En ben ik er net achter dat onze ICSI poging opnieuw mislukt is:(

Ik hoop dat er ooit weer een lichtpuntje is waar ik me aan vast kan houden. Al ben ik natuurlijk ontzettend dankbaar voor onze lieve dochter die ons overal doorheen sleept.

Hiermee wil ik zeggen, geniet van het leven, geniet van het moment en van alle lieve mensen om je heen. Je weet nooit voor hoelang het is.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb geen idee wat ik moet zeggen, jullie hebben wel ongelooflijk veel op jullie bordje gekregen dit laatste jaar.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Ik hoop dat er heel snel weer een lichtpuntje voor je komt!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Mooi gezegd meis!
    Sterkte met het verwerken van al deze gebeurtenissen, het is echt allemaal niet niks!
    Hoop volgend jaar van jou hier een berichtje te lezen dat je met je dikke babybuik zit te wachten op je bevalling!

4. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Heel veel sterkte.
    Dit is ook wel erg veel om op je bord te krijgen.
    Ik voor weer een mooi lichtpuntje in jullie leven.

Gr MB2005.

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meid, ik wens je heel veel sterkte...na regen komt altijd weer zonneschijn en geniet van je prachtig meisje...

6. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Jeetje wat heb jij veel op je bordje gehad het afgelopen jaar. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en hopelijk komt dat lichtpuntje snel voor je.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    *kippenvel*:(
    Sterkte meid en ik hoop dat er snel heel wat geluk en lichtpunten jullie kant op komt waaien.
    Nog gecondoleerd met het verlies van je zus:(

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Helemaal waar wat je zegt!
    Sterkte met alles!!!

9. tuc

tuc Niet meer actief

heel veel sterkte met alles....en ook ik duim voor dat lichtpuntje voor jullie!

10. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!

Ik hoop dat je zelf ook kunt genieten van de mensen om je heen!
    Heel veel sterkte samen! Hopelijk gauw weer iets positiefs voor jullie!

11. pegece

pegece Niet meer actief

jeetje meid heel veel sterkte en ik hoop voor jullie op een lichtpuntje.

12. Verox

Verox Niet meer actief

Mooi gesproken.
    Alsof ik het zelf geschreven heb.
    Ook ik heb het afgelopen jaar ervaren hoe in een jaar tijd alles kan veranderen.
    Een goede baan, een perfect verlopende zwangerschap, een eigen huis waarvan de verbouwing voorspoedig verloopt...
    En ineens raak je onverwacht je baan kwijt, verlies je je kindje, je inkomen, je carriere, je volledige toekomstbeeld verdwijnt. Het is zo moeilijk om weer hoop te vinden en het vertrouwen in de toekomst terug te vinden.
    Maar langzaam vind je dat vertrouwen weer meis! Ik ben er ook nog lang niet.
    Maar nu je weet hoe snel het leven zich tegen je kan keren, moet je ook beseffen dat het geluk om datzelfde hoekje op jullie wacht...
    Heel veel sterkte en geluk voor de komende tijd!

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Bedankt lieve meiden, de zon schijnt hier inmiddels dus dat maakt deze dag al een stuk mooier :)

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hopelijk wordt het volgende jaar voor jullie een jaar met heel veel warmte, liefde en een prachtig mooi nieuw wondertje!

15. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Gefeliciteerd, Snoopy. Je krijgt een hoop te verwerken, en dat is vrij zwak uitgedrukt. Dat kan soms best eenzaam voelen, op allerlei manieren. Ik hoop dat je 31e verjaardag zonniger zal zijn, zowel qua weer als de rest. Al draag je wat gebeurd is altijd met je mee.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Gefeliciteerd met je verjaardag.

Dat van je zus had je hier ook geschreven toch? Dat ze was overleden de dag voor je icsi?

Ik vind het echt vreselijk voor je en hopelijk gaat het straks wel voorspoedig. Je zus je heb je daar niet mee terug natuurlijk... Het leven is zwaar soms...

Ik las net in een ander topic misschien wel een goed tip: vertel elkaar elke avond voor het slapen wat je het leukste van die dag vond.

17. Heftig he..
    mijn man heeft zijn broer verloren...een grote sterke man, die in een jaar tijd gewoon weggeteerd is.

Maar er kan in een jaar tijd ook veel goeds gebeuren.
    Ik hoop dat dat bij jou het geval zal zijn...

heel veel sterkte!

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wat heftig, sterkte met alles! Hier dezelfde ervaring, maar dan wat betreft mijn gezondheid. Je leven kan van het een op het andere moment totaal omslaan. Zo ben je gelukkig en zo zit je ineens in een nachtmerrie.:(

Hier een tekst die ik zelf heel erg mooi en toepasselijk vind, eigenlijk een beetje mijn levensmotto geworden:

Enjoy the little things of life
    For one day you'll look back
    And realize that they were the big things

19. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Dikke knuffie!!!!

20. Verox