Dat het niet de beste kwaliteit is dat weet iedereen wel geloof ik. Maar dat interesseert me niet als ik daar een boel leuke dingen kan vinden die voor dit seizoen leuk te combineren zijn met wat ik al heb liggen, ben ik happy. Ook veel basics zoals leggings, hemdjes, etc zijn altijd handig en daar dirt cheap. Ik heb liever veel voor weinig, dan weinig voor veel
Ik koop er nooit iets voor mezelf, maar voor de kinderen wel. En ik heb nog nooit iets weg moeten gooien door de kwaliteit. Alles gaat gewoon in de droger, nooit iets verkleurd/gekrompen en soms wordt het het jaar er na gewoon nog gedragen door een ander kind. Ik combineer het vaak met duurdere items en dan ziet het er echt leuk uit!
Ik heb ook geld opzij gezet vriendin van me is helemaal fan.. Maar zoals ik dit nu allemaal lees... Ik wil wel kwaliteit
Idd, heb laatst ook een paar leuke zomerjasjes en T-shirtjes voor de kids gescoord. En kwaliteit...tja welke winkel heeft dat tegenwoordig? Heb genoeg truitjes van verschillende winkels gehad die na 2x wassen waren uitgelubberd.