Primark Almere..

Discussie in 'De lounge' gestart door Mam1988, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    We willen morgen misschien even naar de primark in almere..
    Is het de moeite waard? Ik ben nog nooit in de primark geweest en hoor zulke verschillende verhalen!

Iemand foto's van wat je er gekocht hebt? :)

2. Ik vind de Primark geweldig.. Maar ben nooit in die naar Almere geweest. Vriendinnetje van mij ging vorige week en die stond in de rij buiten ;) Had wel verwacht dat het met de opening zo druk zou zijn, maar daarna niet meer.. Geen idee hoe het nu is, maar als er een rij zou staan zou ik toch écht overslaan!

3. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik ben gisteren naar hoofddorp geweest. Vond het wel leuk. Jurkje, blazer, heel veel armbandjes, haarklipjes voor dochter en kussens gekocht

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    primark in Rotterdam ben ik bekent mee. zeker de moeite waard. en druk ja er staat een hele lange rij maar in verhouding zijn het gewoon veel korte rijen. het is een rij die uitkomen bij een stuk of 15 kassas en je staat zo vooraan.

5. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Almere ben ik nog nooit geweest maar ik kom al jaren bij Primark, nog voordat ie in Nederland zat. Ik heb er dan ook heeeeeel veel kleding vandaan. En nu voor de kleine heb ik er ook alweer wat leuke dingetjes gekocht.

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

De eerste keer was ik een beetje in shock vandie winkel, haha..
    Heb toen ook gezegt ik kom er nooit meer!
    Wat een histerie terwijl de prijzen gewoon altijd zo zijn.
    Daarna toch nog een keer terug gegaan bij een ander filliaal en sinds dien verslaafd..
    Vind dat ze echt geinige frutsels hebben en vind de prijzen ook leuk, zo kan je is wat leuks kopen zonder gelijk je porto leeg te gooien.

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.528
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ja mooie grote winkel maar DRUK!Staat idd regelmatig rij waar menig pretpark jaloers op zou zijn ...;)

8. Waarom is dat eigenlijk? Laten ze hier maar een bepaald aantal mensen per keer naar binnen om de wachtrijen bij de kleedhokjes e.d. redelijk te houden? Of is het binnen nog net zo hectisch als bij de andere filialen en staat die rij er omdat er binnen écht niemand meer bij kan?

9. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Ik wordt nieuwsgierig..haha

Wat verkopen ze er allemaal dan.
    denk toch echt dat ik manlief mee ga slepen.. zal die leuk vinden :D

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ga meestal naar de Primark in Bremen..super nette winkel en lang niet zo extreem druk als in Rotterdam.

11. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik ben ook bekend met die in Rotterdam.
    Als we gaan, dan gaan we altijd heel vroeg (uurtje of 9) dan is het nog niet zo achterlijk druk. Rond een uur of 11 is het niet meer te doen.
    Echt veel koop ik er nooit, voornamelijk shirtjes en sieraadjes e.d.
    En voor de kids kan je vaak ook leuk slagen. Mijn zus koopt er veel voor haar kinderen.
    Maar ik vind het wel altijd heel leuk om er rond te snuffelen, kan me wel een uurtje vermaken daar :D

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik ben er geweest, de dag na de opening, toen was er gelukkig geen rij! wel 'druk' maar nog wel te doen...
    Heb heel veel kleding voor dochter gekocht en schoenen voor mezelf... zal eens kijken of ik foto kan uploaden!

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Deze dus!

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Afgelopen donderdag geweest in Almere. Ik had twee broeken, een shirt, schoenen, twee pyjama's, drie armbanden, een set broches, een paar oorbellen en een broek voor dochterlief voor €74. Erg leuk en dan mag het best sneller kapot gaan. We hebben trouwens eerst de beide verdiepingen bekeken en alles wat leuk was in een megatas gegooid. Daarna boven tussen de kledingrekken gepast.

15. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik ga wel eens naar de Primark in Hoofddorp. Ben 1x geweest naar Rotterdam, maar dat vond ik verschrikkelijk! Primark in Hoofddorp is ook druk, maar wel te doen. Ik koop daar heeeel veel kleding voor Liza en ook wel eens iets voor mezelf. Vind de kwaliteit prima ewn het kost echt zooo weinig!!!
    Almere ken ik dus verder niet :)

16. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Oo I <3 the primark.
    Een gekke boel maar oo zo leuk. Ik ga regelmatig als ik in Nl ben en het is altijd wel druk maar nooit zo hysterisch als hier beschreven word. Ben er op verschillende dagen en tijdstippen, oja en ook regelmatig met mijn kids. Dan ga ik wel met hoofdpijn naar buiten hoor hahaha mensen kinderen.

Maar het is heerlijk en goedkoop shoppen, en als je even navraagt aan een werknemer wanneer de nieuwe vracht binnen komt van bijv kinderkleding, ben je er op tijd bij voor de leuke nieuwe dingen.

17. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Primark Almere is nog een beetje een gekkenhuis op dit moment, vooral met die vakanties ;) Als je vroeg gaat is het goed te doen.. Toen wij binnenkwamen om half 10 was het er redelijk rustig en hingen alle rekken nog vol, 11 naar boven gegaan maar toen we om 12 uur naar beneden gingen, jemig, gekkenhuis daar! Duizend vrouwen die liepen te graaien in die rekken, bijna alle leukere dingen waren weg en de grond lag bezaaid met van alles + mega rijen voor de pashokjes en we erachter kwamen dat je maar een x aantal dingen mag passen, en dan vervolgens weer achteraan sluiten dus ik heb alleen me broeken gepast en me truitjes even tussen de kledingrekken over me topje heen gepast (mag niet en je word ook aangesproken als ze dat zien ;)) en vervolgens nog es in een megarij voor de kassa.. Maar ach, de prijs is het allemaal waard! :) Ik had 4 broeken, 4 truitjes, pyama, 2 lingeriesetjes + berg onderbroeken, pantoffels, sieraden & telefoonhoesje voor slechts €89.. :)

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ AKD, morgen niet gaan hoor!!! (weet niet of je nog kleding zoekt voor O&N, maar ze hebben niet echt feestjurkjes meer) Ik was er vorige week en pfffff wat een drukte! (ik woon zelf in de buurt, dus geen probleem, maar zeker niet lang binnen geweest). Ik zou lekker een keer een doordeweekse dag in januari gaan. Morgen zijn heel veel mensen nog vrij, dus verwacht onwijze drukte!

Maarrrr de winkel is leuk vind ik! Je kan voor weinig geld leuk shoppen! (ook voor babys/kids!)

19. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Ik zoek niks bijzonders, wil gewoon eens kijken.. En mijn man in ik zijn bijna nooit samen vrij dus ik denk dat we de gok maar nemen;)

20. natjes

natjes Niet meer actief

Liep er vandaag langs en echt hysterie! Hekken staan klaar, de helft lag op de grond, ben zonder iets weer naar buiten gelopen. Denk als je vlak na openingstijd er binnen gaat het nog te doen is. Zou het niet later doen!

Deel Deze Pagina