Ze staan nu niet meer te klikken hoeveel mensen er binnen zijn.. Kon vandaag zo doorlopeb.. Maar idd wat een puinzooi! Ik ga in januari of later wel weer terug en dan rond openingstijd
Pfff da's echt dé toeristische attractie van Almere. Tot om de hoek staat er een rij, inclusief dranghekken zoals bij de attracties in de efteling. Ben er ook langs gelopen toen ze dicht waren, toen zag ik eerlijk gezegd niet zo veel bijzonders hangen?
Ik hou van die winkel... ik woonde eerst in de zaanstreek..en ging toen vaak naar de primark in zaandam... zoveel leuks voor echt geen geld.. je kijkt je ogen uit... Vorig jaar maart naar Almere verhuist en nu dus ook hier de primark... ik moet zeggen de drukte is gewoon absurd...ik heb geen geduld om in een rij te staan wachten..die langer is als bij de droomvlucht op een warme zomerdag... Ik was voorige week vroeg in de oxhtend gegaan en kon toen zo naar binnen..maar toen ik eruit kwam..stond er alweer een rij (met dranghekken). De hele stad loopt ook met minimaal 1 primark tas in de rondte... Maar goed het is natuurlijk ook een hele leuke winkel. En GROOT!! en het is nu ook nog eens sale.. broeken die normaal 11 euro kosten..nu voor 7...en ik moet zeggen de kwaliteit is niet een prut...
Ik vind die van almere echt onlogisch ingedeeld. Als je voor jezelf gaat is er overigens genoeg leuks Maar voor baby's vind ik t zwaar tegenvallen! Hoofddorp maar vooral Zaandam vind ik beter! (En rustiger haha) ook leuke dingen voor baby's.
Ik ken de Primark niet, ben er nog nooit geweest en begrijp niet wat er bijzonder is aan deze winkel. Kan iemand me dat uitleggen? Als ik de reacties hier lees dan lees ik vooral dat het goedkoop is en dat ze leuke dingen hebben, dat hebben de Action, Wibra of Zeeman toch ook?
Ze hebben kwaliteit van h&m, voor oudere tot baby's. Van schoenen, sokken tot sieraden, leuke kleding en nog leuke hebbedingen. De prijs is nog lager dan wibra en zeeman en de keus en kwaliteit is zo veel beter. Spijkerbroek voor mijn zoon was bijv 9 euro en echt super leuk, 2 delige zomerset 7 euro broek en shirt . Leuke truitjes met Disney figuurtjes of bijv smurfen 5 euro en dikke truien max 9.
Ik vind de kwaliteit van de h&m toch beter dan de primark. En ik koop af en toe ook wel eens wat bij de wibra of zeeman maar zelfs dat is af en toe nog beter. Heb er nu een paar keer wat weggehaald (primark zaandam) maar naar twee keer wassen de opdrukken er al af of het begint te pluizen en dat heb ik met h&m echt niet. En het is misschien goedkoop maar als ik op koopjes jacht in de stad ga vind ik ook genoeg voor een koopje. En daarnaast ik moet er ook wel een stukje voor rijden. Maar ze hebben altijd wel leuk spul hangen.
Zo dat wat eens en nooit weer! ..haha wat een rotwinkel! Wel sokken gekocht, en een wimperkrultang. Het was er 10 min na openingstijd al mega druk en een bende..pfft!!
Hahaha, weet je dat ook weer he. Kan er ook nooit tegen maar bij ons is het nooit zo,druk zoals hier omschreven wordt. Zit ik gelukkig bij de goede primark jn de buurt.
HAHAHA, de eerste keer wist ik ook niet wat ik verwachten moest. Waren allemaal verhalen van drukte en ellebogen werk, maar toen ik er was (zaandam) viel het gelukkig mee. Maar hoor ook wel dat je niet in vakantie en weekend moet gaan want dan is het druk. Ik ga daarom als ik ga meestal ook doordeweeks. En het komt natuurlijk ook omdat hij nieuw is waar jij geweest bent. En ze zeggen dat als er een winkel nieuw open gaat dat het de eerste twee maanden het drukst is. Dus misschien volgend jaar nog een keer proberen
Ik ben alleen nog maar in die in Rotterdam geweest. Vind het erg jammer dat er geen dichterbij is voor mij nog Vooral voor mijn dochter heb ik heel veel leuks gekocht voor vorige zomer daar. Binnenkort nog maar eens heen en dan ook gaan shoppen voor baby 2
Woon in Almere en ben nu 2 keer in Primark geweest. Wat een drukte!! Erger dan ik in Primark Hoofddorp heb gezien. De rijen zigzagden voor de deur, en vervolgens de hoek om, langs het pand. En, jawel...langs andere winkelpanden! En iedereen stond in de regen. Grappig om te zien, maar heck no dat ik daarin ga staan!
Verkopen ze bij de Primark ook babykleertjes? Ik ben 3 keer in R'dam geweest, maar ben alle keren gillende de toko uitgelopen haha. Werd gek van de drukte, kinderwagens die alle paden blokkeerden en een PUINZOOI!!!. Mensen zijn écht beesten als ze iets goedkoop kunnen krijgen...