Hoi allemaal Over iets meer dan 3 weken is het weer vaderdag. Nu moet/mag ik voor drie mannen wat halen. Mijn opa, mijn vader, mijn man. Voor mijn opa halen e meestal iets van een plantje. Mijn vader krijgt meestal een cadeaubon. En voor mijn man is dit de eerste papadag dus dat is wel speciaal. Maar vind het best moeilijk om iets leuks te bedenken. Hebben jullie tips /ideeën?
Bij ons heb je een Boekenvoordeel winkel, misschien zit die ook wel bij jou in de buurt. Leuk voorleesboek met beren in de hoofdrol, 'Papa ik vind je lief!' erg leuk vind ik.
Voor mijn man heb ik een chocoladetelegram en een bbq kookboek. voor mijn vader weet ik het nog niet. Waarschijnlijk iets van rituals.
Vorig jaar heeft mijn man zo'n sticker gekregen voor op de achterruit van de auto met: ......en ......rijden mee. Die heb je ook voor 1 kindje en variatie in tekst. Voor knutseldingen moet je eens op pinterest of welke.nl kijken.
Idd voor knutsel dingen op pinterest kijken, staan hele leuke dingen op!! Verder voor je man: een mooi voorleesboek, of misschien een naambordje voor de voordeur met FAMILIE...(jullie naam) als je dat nog niet hebt, een dagje naar de dierentuin met elkaar, gewoon simpel een heerlijk uitgebreid ontbijt maken en alleen een knutsel van de kleine...of lekker een picknick in een park of bos! Succes!
Hier krijgt hij een knutselwerkje van het kinderdagverblijf krijgen. En ik heb een sleutelhanger besteld. Aan de ene kant komt papa en de andere kant Wesley's 1ste hero. 1e jaar had ik naambordje voor bij de voordeur laten maken. 2e jaar had ik een kookschort met "De beste kok is toevallig mijn papa". 3e jaar had ik geen inspiratie *schaam*. 4e jaar dus een sleutelhanger.
Denk dat ik hem mee uit eten neem naar een sushi restaurant waar we al tijden heen willen Verder de knutsels die de kids maken op de opvang en een klein cadeautje van mij. Misschien een geurtje ofzo? Geen idee eigenlijk
hier geven de kinderen een dagje relaxen en erna uit eten. Natuurlijk samen met mij hhihi Zo dat papa een hele dag kan genieten, Maar de knutsel spulletjes wat ze maken zal hij zeker weten het mooiste vinden. Onze vaders krijgen met vader dag allebei een BBQ short, en een bier pakketje
ik koop meestal een handigheidje voor bij de bbq omdat ie dat ook echt leuk vind en er graag meer op doet dan alleen een speklapje en satestokje.. wij bbqen zelden met een vleespakketje gooien er altijd grote stukken vlees op..
Hier dus niks. We hadden altijd zoiets van wat je op school maakt. Eens dat niet meer van toepassing was dan niets meer of gewoon ergens op een tijdstip dat mij beter uitkwam met sparen als kind. Zelfde gaat op voor mijn kinderen nu. Oudste had een kaart gemaakt op nursery en kwam aanzetten met 3narcissen. Van de jongste niets die gaat niet naar opvang of nursery dus dat is normaal. Ik koop dus ook niks voor schoonouders en grootouders. Ze zijn papa en mama maar niet van mij of mijn kinderen.
Hier maak ik een knutsel met dochter samen en daar laten we het bij. Had een leuk iets gezien op pinterest, namelijk een schilderijtje van een ladder die naar de maan gaat en dan een foto van kind erop geplakt die naar de maan grijpt. Love you to the moon and back.
Wij zijn van mening dat vaderdag/moederdag een dag is waarop de kinderen wat doen/maken/kopen voor mama/papa. Vorig jaar hebben we voor mekaar een mooi cadeau gekocht om te vieren dat we voor het eerst vaderdag/moederdag konden vieren. Dit jaar heb ik niks gekregen, gewoon lekker ontbijt en een knutselcadeau van de kleine man. Voor vaderdag heb ik een ontbijt in de dierentuin geregeld :-D
Dit jaar geen vaderdag hier. Wij worden dan wakker in hotel in honeymoon suite ♡ We trouwen op 20 juni. Hij krijgt mijn "ja-woord" dag van te voren. En mijn vader nog niet over nagedacht doen we dagje later wel.
Het eerste jaar vind ik het altijd leuk om iets met voet afdrukjes te maken. Ik had een vlinder gemaakt van 2 voetjes op een canvas doek. Ik vind cadeautjes niet nodig. Veel leuker om samen wat te maken en iets leuks te doen. Maar dat is mijn mening
Hier ook de eerste Vaderdag. Aangezien mijn man best wel graag achter de pc zit te surfen heb ik een muismat besteld met een foto van ons zoontje er op en dan de tekst 'Van (naam zoontje) voor Papa, erg leuk! Hij zal het zeker weten wel heel erg mooi vinden.