Ik wil graag een betere deodorant dan een ouderwetse spuitbus of roller gaan gebruiken. Ik zag de happy soap deodorant liggen in de winkel, bij de Etos hebben ze happy earth (toevallig 1+1 gratis), lovely zie ik nog voorbij komen. wie heeft er een goede tip? Met name dat je niet na een halve dag alsnog naar zweet ruikt.
Ik heb juist vorige week een deo gekocht van loveli voor mijn zoon die altijd een sterke zweetlucht heeft. Sinds hij die gebruikt ruiken we echt niks meer.
Loveli gebruik ik graag en de potjes deo van "lekker" te koop in de AH (misschien op meerdere plekken maar dat weet ik niet)
Ik vind deo in potjes fijner dan een stick, omdat ze beter te doseren zijn. Ik heb ervaring met: -the lekker company (redelijk goed, en regelmatig 1 +1 gratis bij albert heijn, nadeel vind ik dat deze soms licht korrelig blijft en je in de zomer zonder mouwen dan soms de deo ziet) - ben & anna (de sticks hiervan vind ik te hard en korrelig, het blikje werkt erg goed, maar is weer erg aan de zachte, romige kant, waardoor je ook weer een witte waas blijft zien). -En mijn favoriet: Chagrin Valley Soap and Salve (glazen potje, vrij stevig, maar een heel dun laagje werkt bij mij al prima en die zie je helemaal niet. Prijzig, maar redelijk groot potje en ik doe er heel lang mee).
Je zou bijna gaan denken dat het marketing team van lovelli achter de wekelijkse topics zit grapje hoor, ik ben ook fan! Helemaal geen last meer van een vieze zweet geur.