Het hoogtepunt van mijn dag was vandaag het thuiskomen en een dikke knuffel geven aan mijn kleine kereltje. Mijn dieptepunt vandaag was toch wel de stikkende geluidje uit zijn bedje vanochtend (hij was aan het overgeven en bleef er bijna in). Hij was vanochtend en een deel van vanmiddag ziek; maar later op de dag ging het gelukkig wel weer.
Diepte punt: Het kotsmisselijk opstaan vanmorgen. Hoogte punt : Als ik vanavond weer fijn naar bed kan.. Kan niet zo genieten momenteel. Normaal is het glas half vol
Hoogtepunt: een weekendje Eurocamp in de Dordogne geboekt in een opwelling voor de Pasen. Dieptepunt: geen eigenlijk, maar het is tenslotte vrijdag...
Hoogtepunt: Zuslief die NLse programma's voor me opneemt en naar me stuurt, een Sub eten. Dieptepunt: Een domme opmerking die ik inmiddels alweer hoofdschuddend achter me gelaten heb.
Hoogtepunt; de reactie van onze zoon toen we hem vertelde dat hij grote broer wordt. Dieptepunt; de constante misselijkheid, zelfs met medicatie.
Hoogtepunt: foto's van mn bruiloft die door anderen gemaakt zijn een paar in huis gehangen, Dieptepunt: erachter komen dat je na 3 jaar je bruidsfoto's van de fotograaf niet meer krijgt
Hoogtepunt; samen eendjes voeren. Dieptepunt; de tandarts bezocht,mijn eerste gaatje. Mijn verstandkiezen moeten er daarom uit.
Hoogtepunt; dat mijn man vandaag wél thuis bleef omdat ik en de kinderen zwaar de griep hebben. Zo heb ik nog een beetje rustig aan kunnen doen en zelfs even geslapen. Dieptepunt: voor de 3de dag op rij een dreumes die zich helemaal onderpoept van buik tot rug en onder de douche kan. Ik blijf wassen!
Hoogtepunt: Wakker worden naast me oudste, die in de nacht tegen me aan is gekropen. Dieptepunt: Dat vreselijke depressieve gevoel als het weer de tijd van de maand is..... Lang leve de hormonen
Hoogtepunt; Een heerlijk dagje met mijn kleine vent en alle stralende glimlachen die ik van hem heb gehad. Dieptepunt; die begon al vannacht, toen dezelfde kleine vent besloot vanaf 4 uur niet meer te gaan slapen. Het is maar goed dat het zo'n lekkerding is....
Hoogtepunt: wakker worden en beseffen dat m'n meisje me niet midden in de nacht op laat staan. Dieptepunt: beseffen dat het dus tijd is om op te staan omdat ik moet werken.. Hoogtepuntje dat het dieptepuntje deed verdwijnen: m'n meisje mocht vandaag lekker mee naar kantoor!
Hoogtepunt: dat we in onderhandeling waren voor een huis en ons bod is geaccepteerd! Dieptepunt: dat mijn vent van alles zou uitzoeken voor de belastingaangifte en gezegd had het gedaan te hebben maar toen ik thuis kwam ik zag dat het niet compleet was en ik alsnog op zoek kon gaan naar alles
Dieptepunt : die slakken op de weg. Volgens mij gaan sommige gewoon autorijden om andere mensen opzettelijk op te houden Hoogtepunt : frieten van de airfryer en nu lekker niksen in bed
Hoogtepuntje: de hele nacht doorgeslapen, heerlijk! Dieptepuntje: vandaag mijn laatste werkdag gehad, nu opzoek naar een nieuwe baan
Hoogtepunt: lekker even me-time. Meezingen met slechte muziek en een biertje erbij. Dieptepunt: was er niet echt eigenlijk. Mn haar zit wel slecht vandaag, telt dat ook?
Hoogtepunt: Devano ging de trap op en van de glijbaan af (normaal is het krijsen als ik hem loslaat in een speeltuin) Dieptepunt: Brief gekregen van visio dat hij van zn testen 2 weken geleden met het zicht hetzelfde als een baby van 8 maanden ziet ipv 18 maanden