Jullie hoogtepunt en dieptepunt van de dag?

Discussie in 'De lounge' gestart door D83, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat is jullie hoogte- en dieptepunt van vandaag?!

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het hoogtepunt van mijn dag was vandaag het thuiskomen en een dikke knuffel geven aan mijn kleine kereltje. Mijn dieptepunt vandaag was toch wel de stikkende geluidje uit zijn bedje vanochtend (hij was aan het overgeven en bleef er bijna in). Hij was vanochtend en een deel van vanmiddag ziek; maar later op de dag ging het gelukkig wel weer.

3. sam83

sam83 Actief lid

20 nov 2014
    296
    0
    16
    NULL
    NULL
    Diepte punt: Het kotsmisselijk opstaan vanmorgen.

Hoogte punt : Als ik vanavond weer fijn naar bed kan..

Kan niet zo genieten momenteel. Normaal is het glas half vol :D

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Hoogtepunt: een weekendje Eurocamp in de Dordogne geboekt in een opwelling voor de Pasen. Dieptepunt: geen eigenlijk, maar het is tenslotte vrijdag...

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hoogtepunt: Zuslief die NLse programma's voor me opneemt en naar me stuurt, een Sub eten. :D

Dieptepunt: Een domme opmerking die ik inmiddels alweer hoofdschuddend achter me gelaten heb.

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hoogtepunt; de reactie van onze zoon toen we hem vertelde dat hij grote broer wordt.

Dieptepunt; de constante misselijkheid, zelfs met medicatie.

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hoogtepunt: foto's van mn bruiloft die door anderen gemaakt zijn een paar in huis gehangen,

Dieptepunt: erachter komen dat je na 3 jaar je bruidsfoto's van de fotograaf niet meer krijgt :(

8. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Hoogtepunt; samen eendjes voeren.

Dieptepunt; de tandarts bezocht,mijn eerste gaatje. Mijn verstandkiezen moeten er daarom uit.

9. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoogtepunt; dat mijn man vandaag wél thuis bleef omdat ik en de kinderen zwaar de griep hebben. Zo heb ik nog een beetje rustig aan kunnen doen en zelfs even geslapen.

Dieptepunt: voor de 3de dag op rij een dreumes die zich helemaal onderpoept van buik tot rug en onder de douche kan. Ik blijf wassen!

10. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Hoogtepunt: goede bloed uitslag van mijn zoon

Dieptepunt: eigenlijk niks

11. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Hoogtepunt mijn mandje vol gooien bij de prenatal. Dieptepunt het afrekenen :p

12. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Hoogtepunt het is weekend
    Dieptepunt: heb mijn enkeband gescheurd :(

13. MamavanJenY

MamavanJenY Actief lid

10 mrt 2015
    236
    0
    0
    Hoogtepunt: Wakker worden naast me oudste, die in de nacht tegen me aan is gekropen.
    Dieptepunt: Dat vreselijke depressieve gevoel als het weer de tijd van de maand is..... Lang leve de hormonen:(

14. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Hoogtepunt; Een heerlijk dagje met mijn kleine vent en alle stralende glimlachen die ik van hem heb gehad.

Dieptepunt; die begon al vannacht, toen dezelfde kleine vent besloot vanaf 4 uur niet meer te gaan slapen. Het is maar goed dat het zo'n lekkerding is....

15. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Hoogtepunt: wakker worden en beseffen dat m'n meisje me niet midden in de nacht op laat staan.
    Dieptepunt: beseffen dat het dus tijd is om op te staan omdat ik moet werken..
    Hoogtepuntje dat het dieptepuntje deed verdwijnen: m'n meisje mocht vandaag lekker mee naar kantoor!

16. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hoogtepunt: dat we in onderhandeling waren voor een huis en ons bod is geaccepteerd!
    Dieptepunt: dat mijn vent van alles zou uitzoeken voor de belastingaangifte en gezegd had het gedaan te hebben maar toen ik thuis kwam ik zag dat het niet compleet was en ik alsnog op zoek kon gaan naar alles :(

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dieptepunt : die slakken op de weg. Volgens mij gaan sommige gewoon autorijden om andere mensen opzettelijk op te houden

Hoogtepunt : frieten van de airfryer en nu lekker niksen in bed :)

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hoogtepuntje: de hele nacht doorgeslapen, heerlijk!
    Dieptepuntje: vandaag mijn laatste werkdag gehad, nu opzoek naar een nieuwe baan :(

19. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Hoogtepunt: lekker even me-time. Meezingen met slechte muziek en een biertje erbij.

Dieptepunt: was er niet echt eigenlijk. Mn haar zit wel slecht vandaag, telt dat ook?

20. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Hoogtepunt: Devano ging de trap op en van de glijbaan af (normaal is het krijsen als ik hem loslaat in een speeltuin)
    Dieptepunt: Brief gekregen van visio dat hij van zn testen 2 weken geleden met het zicht hetzelfde als een baby van 8 maanden ziet ipv 18 maanden :(

Deel Deze Pagina