Ik probeer iedere dag thuis met oefeningen een half uur te bewegen. Dit gaat prima al moet ik eerlijk bekennen dat het de laatste drie dagen even niet goed uit kwam.
Ik doe normaal aan waterpolo.. maar dat lijkt me nu niet zo verstandig maar ga wel lekker op de trainingsuren baantjes zwemmen in het bad er naast! dus 3x in de week uurtje zwemmen! Ooh en ik werk in de zorg, dus loop daarbij ook nog heel veel
Naar de kast lopen om chippies te pakken Haha nee ik sport in die zin niet. Ik fiets elke dag een 45 minuten en loop de hele dag door. Dat vind ik genoeg Al zou ik wel graag weer zwemmen maar dat is financieel nu niet haalbaar..
Normaal gesproken Zumba. Maar sinds de zwangerschap doe ik het even rustig aan..... ( of het is een onwijs goed excuus om niet te hoeven sporten )
Ik deed 1x per week zumba en 2x per week bodypump. Helaas laat mijn bekken mijn weer in de steek en doe ik momenteel slecht 2x per week pilates (wat ik echt niet leuk vind) en dagelijks thuis oefeningen om mijn banden sterker te maken
Fitness (kracht) en lekker buiten hardlopen, heerlijk met dit weer! (als het but weer is of ik kom niet uit qua dochterlief dan op de loopband... ook als het kei heet is buiten trouwens)
Ik normaal gesproken fitness 2x in de week, maar nu al een paar weken niet ivm mn griep die een longonsteking is geworden. zodra het weer kan ga ik weer (met frisse tegenzin) en dan vooral cardio. verder doe ik regelmatig thuis yoga oefeningen. heb een tijd bodybalance gedaan, maar helaas sinds mn verhuizing niet meer omdat ik nog geen sportschool in de buurt heb gevonden die op een gunstige tijd les geeft. zodra ik dat gevonden heb stop ik met fitness en ga ik weer voor bodybalance.
Ik ben schoonslaapster. en verder huismoeder die niet stil kan zitten. Loop erg veel met de kinderwagen en ren achter mn kruipende kind aan